تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تلفات پرندگان مهاجر به گلستان رسید

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی گلستان جمع‌آوری لاشه گونه‌های تلف‌شده پرندگان مهاجر از جمله فلامینگو و چنگر را در پهنه آبی خلیج گرگان محدوده شهرستان بندرگز تایید کرد.

کد خبر: ۵۱۰۰۸
۱۶:۰۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

تلفات پرندگان مهاجر به گلستان رسید

دیدارنیوز ـ محسن عبدالوند اظهارداشت: کارشناسان پایش دریایی این اداره در محدوده شهرستان بندرگز لاشه ۴ قطعه پرنده تلف شده از نوع چنگر را از خلیج گرگان جمع آوری کردند.
 
وی افزود: در محدوده پیرامونی جزیره آشوراده نیز یک لاشه فلامینگو توسط این اکیپ از آب خارج شد.
 
این مقام مسوول در دامپزشکی هرگونه اظهار نظر در مورد دلایل مرگ این گونه‌های جانوری و ارتباط احتمالی این تلفات با مرگ و میر روز‌های اخیر پرندگان در مازندران را به بررسی بیشتر و انجام آزمایشات تکمیلی موکول کرد.
 
وی با اشاره یکپارچگی زیستگاه میانکاله در استان‌های مازندران و گلستان ادامه داد: وضعیت زیستگاه‌های گلستان از لحاظ بیماری پرندگان وحشی پایدار است و به احتمال فراوان این گونه‌های کشف شده بر اثر رخداد‌های طبیعی مانند جزر و مد و یا تندباد به گلستان منتقل شده است.
 
معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی گلستان تاکید کرد که گشت و پایش از زیستگاه‌های این استان همچنان ادامه خواهد داشت.
 
براثر بیماری مشکوکی که از دو هفته گذشته در تالاب بین المللی میانکاله رخ داد تاکنون بیش از ۱۰ هزار بال پرنده وحشی از ۱۲ گونه پرندگان زمستان گذران در این تالاب بین المللی تلف شدند که بیشترین تلفات مربوط به چنگر و فلامینگو گزارش شده است.
 
رییس سازمان دامپزشکی کشور علت اولیه تلفات مرگبار پرندگان وحشی در تالاب میانکاله را مسمومیت طبیعی و یا همان بیماری بوتولیسم اعلام کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی