تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ویدئو/ مصطفی تاجزاده: رقیب آقای یزدی در قم برای خالی نبودن عریضه رقابت خواهد کرد

در قم ۵۷ نفر برای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره‌ای ثبت نام کرده‌اند. از این ۵۷ نفر ۲۹ نفر اعلام انصراف کردند و ۲۶ نفر هم رد صلاحیت شدند. من تردید ندارم از آن ۲۹ نفر با اکثریت قریب به اتفاقشان تماس گرفته‌اند که اگر کنار نکشید، رد صلاحیتتان می‌کنیم. برای آینده شما یک پرونده می‌شود، اما اگر کنار بکشید شتر دیدیم ندیدیم. از ۵۷ نفر ۵۵ نفر را رد کردند. عملاً دو نفر گذاشتند و آن دو نفر را برای خالی نبودن عریضه گذاشتند که بالاخره انتخابات است و باید این دو رقابت کنند.

کد خبر: ۵۰۵۴۷
۱۷:۲۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با دیدارنیوز با ابراز نگرانی از سرد بودن فضای انتخابات و در نتیجه، از دست دادن یک فرصت تاریخی برای کشور گفت: اعلام شد که در قم ۵۷ نفر برای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره‌ای ثبت نام کرده‌اند. از این ۵۷ نفر ۲۹ نفر اعلام انصراف کردند و ۲۶ نفر هم رد صلاحیت شدند. من تردید ندارم از آن ۲۹ نفر با اکثریت قریب به اتفاقشان تماس گرفته‌اند که اگر کنار نکشید، رد صلاحیتتان می‌کنیم. برای آینده شما یک پرونده می‌شود، اما اگر کنار بکشید شتر دیدیم ندیدیم. از ۵۷ نفر ۵۵ نفر را رد کردند. عملاً دو نفر گذاشتند و آن دو نفر را برای خالی نبودن عریضه گذاشتند که بالاخره انتخابات است و باید این دو رقابت کنند. خب اگر انتخابات است انتخابات یعنی اینکه کسانی باشند که از بین آن‌ها و گرایش‌های مختلف، آدم بتواند انتخاب کند. دیروز هم شنیدم که صدا و سیما یک گزارشی تهیه کرده که رفته از مردم در میوه فرشی پرسیده که شما میوه دَرهم می‌خرید یا جدا کرده؟ مردم گفتند که جدا کرده می‌خریم. بعد گزارشگر گفته پس شورای نگهبان کار خوبی می‌کند اگر برای شما جدا می‌کند. این یعنی به ابتذال کشاندن انتخابات و نتیجه این می‌شود که همین الان فضای انتخابات سرد است و اگر این روند ادامه پیدا کند حتماً در همین حالت سرد باقی خواهد ماند. ما یک فرصت تاریخی را از دست می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم که هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی موضع نظام و مشروعیت نظام افزایش پیدا کند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی