تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ویدئو/ مصطفی تاجزاده: معیارم برای رأی دادن در این انتخابات، تائید صلاحیت نامزد نهضت آزادی است

من شعارم این بود که معیارم برای رأی دادن در این انتخابات این است که صلاحیت نامزد نهضت آزادی که ثبت نام کرده تأیید شود نه صلاحیت اصلاح‌طلبان. برای این که جامعه باید یک گام بردارد و حکومت نشان دهد که پیام مردم و نارضایتی آن‌ها را درک کرده و می‌خواهد به سمت گشایش سیستم پیش رود؛ بنابراین اصلاً معیار ما اصلاح‌طلبان نیستند. اینکه مردم اصلاح‌طلبان را می‌خواهند یا نمی‌خواهند، ملاک تشخیصش آقای جنتی یا آقای کد خدایی نیست، بلکه ملاک تشخیص مردم هستند.

کد خبر: ۵۰۵۵۰
۱۷:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ سیدمصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگوی تفصیلی با دیدارنیوز بر لزوم آزاد بودن انتخابات تاکید کرد و گفت: «اگر شعار ما این بود که انتخابات آزاد، فقط وقتی است که اصلاح‌طلبان باشند، این انتقاد شما وارد است که مگر شما معیار آزادی هستید که هر وقت باشید آزاد است و هر وقت نباشید نه. ما اتفاقاً صحبت‌مان این است که امروز باید نهضت آزادی و جبهه ملی را تأیید کنند و باید هر کسی که طرفدار ایران است و دلش برای ایران می‌تپد را تأیید کنند تا انتخابات پر شور شود. من حتی خودم شعارم این بود که معیارم برای رأی دادن در این انتخابات این است که صلاحیت نامزد نهضت آزادی که ثبت نام کرده تأیید شود نه صلاحیت اصلاح‌طلبان. برای این که جامعه باید یک گام بردارد و حکومت نشان دهد که پیام مردم و نارضایتی آن‌ها را درک کرده و می‌خواهد به سمت گشایش سیستم پیش رود؛ بنابراین اصلاً معیار ما اصلاح‌طلبان نیستند. اینکه مردم اصلاح‌طلبان را می‌خواهند یا نمی‌خواهند، ملاک تشخیصش آقای جنتی یا آقای کد خدایی نیست، بلکه ملاک تشخیص مردم هستند. در هر نظرسنجی که شده تا همین امروز وقتی که از مردم پرسیدند اگر بین دو لیست اصلاح‌طلب و اصولگرا به چه کسی رأی می‌دهید، تا همین الان که من دارم با شما صحبت می‌کنم یک نظرسنجی نداریم که بگویند اصولگرا را بر اصلاح‌طلبان ترجیح می‌دهیم.»
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
چیزی که خنده دار است اینکه اصلاح طلبان هر وقت به خاطر ناکارآمدی مورد اتهام قرار می گیرد دایم می گویند همه چیز کشور مال سپاه و رهبری است! اما همینها برای رفتن به مجلس و دولت اینهمه یقه می درانند!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی