تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شما را یک دیپلمات نخبه می‌دانم اما ...

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «مردم در ۲۲ بهمن‌ماه دوباره شعار نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا را تکرار خواهند کرد» به وزیر امور خارجه توصیه کرد که استعفا دهد.

کد خبر: ۵۰۳۹۳
۱۳:۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حسن کامران در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه با بیان اینکه همیشه باید شرایط را سنجید ما می‌گوییم عزت، مصلحت، حکمت، مدعی شد: من احساس می‌کنم در صحبت‌های اخیر شما این سه موضع دیده نمی‌شود.

وی افزود: در ۲۲ بهمن‌ماه که چهلم حاج قاسم سلیمانی است خواهیم دید که مردم باز خواهند گفت نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه و در انتقاد از مصاحبه اخیر او با هفته‌نامه اشپیگل آمریکا، گفت: به وزیر امور خارجه توصیه می‌کنم برای احترام به مردم استعفا دهد. مردم جریان مقاومت را از نو ایجاد کرده ما باید پیرو آنها باشیم.

این عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به محمدجواد ظریف گفت: من با شما رابطه دوستی دارم و شما را یک دیپلمات نخبه می‌دانم اما باور کنید اگر عسل در دهان آمریکایی‌ها بریزیم آنها به ما نگاه منفی دارند.

بر اساس این گزارش وزارت امور خارجه روز دوشنبه در خصوص واکنش‌ها و حاشیه‌های اخیر پیرامون اعلام "مواضع اصولی" وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با یک نشریه آلمانی در بیانیه‌ای تصریح کرد: گاه به دلیل عدم اطلاع از پیچیدگی‌ها و نیز تصمیمات متخذه از سوی نهادهای فرادستی، برداشت هایی نادرست از عملکرد وزارت امور خارجه ترویج می‌شود که متاسفانه مورد سوء استفاده رسانه‌ها و نهادهای سیاسی بدخواهان ایران زمین قرار می گیرد. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از حساسیت های علاقه‌مندان به آرمان های انقلاب و بهره بردن از نقدهای کارشناسی انجام شده، وظیفه خود می داند یک بار دیگر نسبت به استفاده جناحی از موضوعات ملی هشدار دهد. ایجاد دوقطبی "مذاکره - عدم مذاکره" در شرایط فعلی سیاست خارجی و فضای انتخاباتی داخلی، اثرات مخرب بر منافع ملی کشور و اعتماد عمومی جامعه خواهد داشت و کسانی که برای مطامع انتخاباتی زودگذر منافع و سرمایه‌های ملی را قربانی می کنند مسلما در برابر خدا، مردم و تاریخ باید پاسخگو باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی