تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

شهروندان کردستانی نگران کم فروشی بنزین نباشند

رئیس اداره اندازه‌شناسی، اوزان و مقیاس‌های استاندارد کردستان، گفت: با تشدید بازرسی‌های استاندارد در گشت‌های مشترک از جایگاه‌های نازل سوخت، جای نگرانی برای کم فروشی بنزین وجود ندارد.

کد خبر: ۴۹۵۶۸
۱۲:۴۹ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

شهروندان کردستانی نگران کم فروشی بنزین نباشند

دیدارنیوز ـ فیزوزه راه هدایت اظهار کرد: نازل سوخت وسیله‌ای است برای تخلیه‌ی بنزین در خودرو به همراه شمارش‌گر‌هایی که میزان بنزین خروجی را با لیتر نشان می‌دهد.
 
وی افزود: بعد از افزایش قیمت بنزین برای رفع نگرانی‌های شهروندان از کم فروشی، نظارت بر این نازل‌ها تشدید شد به طوری که از هر ۴ ماه یک بار به هر هفته یک بار تغییر یافت.
 
رئیس اداره اندازه‌شناسی، اوزان و مقیاس‌های استاندارد کردستان، بیان کرد: انجام این آزمون‌ها به وسیله‌ی ظرف‌های استانداردی به حجم ۲۰ لیتر انجام می‌گیرد که اگر میزان بنزین خروجی با توجه به شمارشگر از ۲۰ لیتر کمتر باشد این به یعنی کم فروشی است.
 
راه هدایت عنوان کرد: خوشبختانه در تمامی آزمون‌هایی که از سطح استان صورت گرفته، هیچ گونه عدم انطباقی با استاندارد‌های لازم در نازل‌های سوخت دیده نشده است.
 
 هیوا اردلان رییس اداره‌ی نظارت بر اجرای استاندارد نیز گفت: بعد از افزایش قیمت بنزین جهت کنترل کیفیت بنزین و جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی در آن، با دستور سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر الزام نظارت ادارات استاندارد استان‌ها بر جایگاه‌های نازل سوخت و کنترل کیفیت بنزین، استان کردستان نیز ضمن کنترل ۵ جایگاه نازل سوخت، نمونه‌های لازم را برای آزمون و پایش به سازمان ملی استاندارد ایران ارسال کرده است.
 
اردلان خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام حمایت از حقوق شهروندان و کنترل کیفیت بنزین مورد استفاده آنان بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی