تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی:

حضور سفیر جدید ایران در ترکمنستان فصل تازه‌ای در روابط دو کشور گشود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با انتصاب سفیر جدید ایران در ترکمنستان، روابط اقتصادی این استان با آن کشور وارد مرحله تازه‌ای شده است.

کد خبر: ۴۹۵۶۰
۱۲:۳۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

حضور سفیر جدید ایران در ترکمنستان فصل تازه‌ای در روابط دو کشور گشود

دیدارنیوز ـ علی رسولیان با اشاره به دیدار خود با سفیر جدید ایران در ترکمنستان در استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: حضور ایشان در ترکمنستان زمینه توسعه روابط خراسان رضوی با این کشور را فراهم کرده است.
 
وی ادامه داد: مشکلاتی که در مرز سرخس برای عبور کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی از سوی ترکمنستان ایجاد شده بود، با پیگیری سفیر جدید ایران در آن کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طبق توافقات انجام گرفته با سفیر جدید ایران در ترکمنستان، مقرر شد زمینه انجام سفر‌ها و ارتباطات متقابل بین استاندار مرو و استاندار خراسان رضوی فراهم شود.
 
رسولیان با اشاره به نمایشگاه کالایی که امسال از سوی مسوولان و بازرگانان استان آخال ترکمنستان در مشهد برپا شد، افزود: طی توافق انجام گرفته با سفیر جدید ایران در ترکمنستان، موضوع سفر استاندار آخال به مشهد نیز پیگیری خواهد شد.
 
وی ادامه داد: سفیر جدید ایران در ترکمنستان موافقت کرد که مکانی در سفارتخانه ایران در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان برای حضور تجار و بازرگانان خراسان رضوی به منظور معرفی کالا‌های خود در نظر گرفته شود و در مقابل ترکمن‌ها نیز بتوانند از این مکان برای معرفی کالا‌ها و توانمندی‌های خود بهره گیرند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی