تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس:

امشب بارش‌های فارس تمام می‌شود/ افزایش برودت هوا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به اتمام بارندگی تا ساعات پایانی امشب در این استان، از سردتر شدن هوا طی روز‌های آینده خبر داد.

کد خبر: ۴۸۴۶۳
۱۶:۲۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

امشب بارش‌های فارس تمام می‌شود/ افزایش برودت هوا

دیدارنیوز ـ رحیم آزادی ضمن اشاره به خروج سامانه بارشی کنونی طی ساعات پایانی شنبه شب از آسمان فارس، گفت: سامانه بارشی کنونی از شامگاه چهارشنبه ۱۸ دی وارد فارس شده و ساعات پایانی امشب ۲۱ دی از این استان خارج خواهد شد.
 
او با یادآوری اینکه بارندگی به شکل پراکنده در قالب بارش باران و برف، در نقاط مختلف فارس طی ساعات باقیمانده امروز، ادامه خواهد داشت، گفت: این سامانه در نقاط مرتفع به شکل برف بود و شهر‌های بوانات و اردکان بیشترین میزان بارش برف ناشی از فعالیت این سامانه را تجربه کردند.
 
آزادی با اشاره به اینکه هنوز در شهرستان‌های اقلید، اردکان و شمال غرب شیراز شاهد بارش برف هستیم، گفت: طی ساعات آتی شهرستان‌های اردکان و بوانات بارش برف را خواهند داشت، اما این بارش‌ها در اکثر نقاط رگباری و پراکنده است.
 
این مقام مسئول بیشترین میزان بارش برف را مربوط به شهرستان بوانات با ۲۰ و سپیدان با ۱۹ سانتیمتر دانست و گفت: شهرستان‌های اردکان، جهرم و فیروزآباد به ترتیب با ۴۱.۴، ۳۳.۴ و ۳۰ میلیمتر، بیشترین بارش باران را به خود اختصاص دادند.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: خنج تنها شهرستان استان فارس است که هیچ بارشی در آن ثبت نشد.
 
آزادی ضمن اعلام اینکه نیرو‌های امدادی، راهداری و خدمات رسان برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از بارش‌ها همچنان در آماده‌باش هستند، گفت: با توجه به افزایش برودت در روز‌های آتی، کشاورزان و باغداران برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی