تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

سکوی سوخت­‌گیری در ایستگاه راه آهن ارومیه احداث می‌شود‌

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از کاهش ۲ ساعته زمان سفر ریلی از ایستگاه راه‌آهن ارومیه خبر داد.

کد خبر: ۴۸۳۶۱
۱۰:۴۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

سکوی سوخت­‌گیری در ایستگاه راه آهن ارومیه احداث می‌شود‌

دیدارنیوز ـ سیدمحسن حمزه‌لو افزود: ٣٠٠ متر از راه روستای برهانلو به قورشالو در داخل محدوده‌­ی ایستگاه راه آهن ارومیه قرار گرفته بود که عملیات تخریب و احداث راه جدید این روستا با همکاری ومساعدت اهالی و روستاییان ان منطقه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده­‌ای استان و شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در استان انجام شد.
 
وی با بیان اینکه راه جدید دسترسی ساکنان روستا‌های برهانلو و قورشالو به جاده ارومیه- اشنویه برابر با استاندارد‌های فنی احداث و آسفالت شده و این راه روستایی مجهز به تابلو و علایم هشداردهنده، راهنمایی و رانندگی است، تصریح کرد: آزادسازی ٣٠٠ متر از محدوده‌­ی ایستگاه راه آهن ارومیه بستر مناسبی برای احداث سکوی سوخت­‌گیری و بارگیری جهت ترددقطار‌های باری وخودرو بردر این ایستگاه فراهم کرده وتسهیل درفعالیت بخش خصوصی ایجاد می‌­کند.
 
به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، حمزه لو گفت: احداث سکوی سوخت­‌گیری در ایستگاه راه آهن ارومیه در کاهش زمان سفر ریلی موثر است چرا که در حال حاضر قطار ارومیه به تهران برای انجام سوخت گیری به مدت ۲ ساعت در ایستگاه راه آهن مراغه توقف می‌کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی