تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

آمریکا پاسخ جنایت‌های خود را دریافت کرد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: پس از حملات موشکی کشورمان به پایگاه‌های آمریکایی برای اولین بار یک ابرقدرت تحقیر شد و پاسخ جنایت‌های خود را دریافت کرد.

کد خبر: ۴۸۱۲۴
۱۵:۱۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

آمریکا پاسخ جنایت‌های خود را دریافت کرد

دیدارنیوز ـ بامداد امروز نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.
 
حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفتگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: دشمنان غرشی دارند، اما کاری از آن‌ها برنمی‌آید، اما غرش ما همراه با اقدام عملی است.
 
وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری و تأکید فرزندان این ملت در انتقام سخت از آمریکا در مقابل اقدام تروریستی آن‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شب گذشته عملی شده و آن‌ها به وعده خود عمل کردند؛ این اولین ضربه و پاسخی بود که باید به دست فرزندان غیور این ملت دریافت می‌کردند.
 
حجت‌السلام معبودی با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید گورشان را از منطقه گم کنند، گفت: حملات بعدی به اراده جمهوری اسلامی است و اگر دشمنان ما به‌ویژه آمریکا بخواهند غلطی دیگری بکنند قطعاً جواب سخت‌تری دریافت خواهند کرد. این قدم و ضربه اولی بود که باید می‌زدیدم و زدیم.
 
وی تصریح کرد: اگر در آمریکا آدم‌های عاقلی باشند دچار اشتباه راهبردی دیگری نمی‌شوند مگر اینکه عاقلی در آمریکا نباشد و حماقتی بکنند که در این صورت شاهد ضربات ایران خواهند بود و ضرر‌های چندین برابری بر آن‌ها تحمیل می‌شود.
 
این مسئول با اشاره به بازخورد‌های این انتقام سخت ایران در منطقه و جهان عنوان کرد: بعد از حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی شوق در دل همه مردم دنیا ایجاد شده، زیرا آمریکایی‌ها تا به امروز هیچ‌گاه پاسخی در مقابل جنایاتی که می‌کردند از دیگران ندیده بودند و برای اولین بار یک ابرقدرت این‌گونه تحقیر شده و پاسخ جنایت خود را دریافت کرده است.
 
وی ادامه داد: امروز حالت غرور و خوشحالی در دل همه ملت‌های دنیا جز سردمداران کاخ سفید و رژیم صهیونیستی و برخی از سران مرتجع منطقه ایجاد شده است و همه ملت‌ها و دولت‌های منطقه از این قضیه خوشحال و شادمان هستند.
 
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان با اشاره به تأکید نیرو‌های مقاومت مبنی بر اینکه حاج قاسم تنها برای ایران نبود بلکه برای همه جریان مقاومت بود، خاطرنشان کرد: این پاسخ خود ایران بود و بی‌شک نیرو‌های مقاومت در سراسر جهان در زمان خود پاسخ این جنایت آمریکا را خواهند داد چرا که آن‌ها اعلام کرده‌اند انتقام خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان را در زمان مناسب می‌گیرند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی