تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یا استراماچونی یا هیچ کس!

صبح امروز طرفداران متعصب تیم آبی به وعده‌ای که داده بودند تحت هر شرایطی عمل کردند. هواداران با نمایش پلاکارد‌هایی با هشتگ «یا استرا، یا هیچ کس» نشان دادند که حداقل در بحث بازگرداندن سرمربی ایتالیایی هماهنگی زیادی با هم دارند و این خواسته خود را در فضای مجازی نیز به اشتراک گذاشته اند. تجمع اعتراضی هواداران استقلال برای حدود دو ساعت محدوده اطراف پل مدیریت را تحت تاثیر خود قرار داد و رفت و آمد شهروندان را مختل کرد، اما جالب است که هیچ یک از مدیران و مقامات باشگاه نیز نه در اطراف ساختمان باشگاه و نه در محل برگزاری تجمع حاضر نشدند. در این تجمع حتی چند زن نیز به عنوان هوادار معترض حضور داشتند.

کد خبر: ۴۶۳۹۹
۱۵:۴۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: صبح امروز شماری از هواداران باشگاه استقلال با تجمع در نزدیکی ساختمان باشگاه، مجددا خواستار بازگشت استراماچونی و کناره گیری مدیران باشگاه شدند. دیروز وقتی فرهاد مجیدی اعلام کرد که سرمربی استقلال نخواهد شد، عملا یکی از مهم ترین جایگزین های مربی ایتالیایی و کسی که می توانست تا حدی از خشم هواداران بکاهد، از گردونه انتخاب های باشگاه استقلال خارج شد.

 

شب گذشته در فضای مجازی و صفحات اجتماعی منتسب به هواداران استقلال این خبر منتشر شد که قرار است شنبه صبح تجمعی در مقابل باشگاه صورت بگیرد اما انتشار این خبر که مدیران باشگاه مجددا از علی خطیر خواسته اند که به عنوان نماینده باشگاه و به قصد بازگرداندن استراماچونی با این مربی ایتالیایی مذاکره کند، این ذهنیت را به وجود آورد که شاید تحصن هواداران لغو شود. صبح امروز اما مشخص شد که طرفداران متعصب تیم آبی به وعده ای که داده بودند تحت هر شرایطی عمل خواهند کرد.

 

ساعت ۱۱ صبح امروز شماری از ماموران نیروی انتظامی با حضور در محدوده دفتر باشگاه استقلال در سعادت آباد تهران، عملا اجازه حضور هواداران تیم را در مقابل ساختمان باشگاه ندادند و هواداران معترض نیز کمی آنطرف‌تر و در ابتدای بلوار فرهنگ دور هم جمع شده و اعتراض خود را علنی کردند. در این تجمع اعتراضی علاوه بر مدیر عامل مستعفی استقلال و کادر مدیریتی فعلی، حتی وزیر ورزش و جوانان نیز از آماج شعار‌های زهرآگین طرفداران استقلال در امان نماندند.

 

هواداران با نمایش پلاکاردهایی با هشتگ «یا استرا، یا هیچ کس» نشان دادند که حداقل در بحث بازگرداندن سرمربی ایتالیایی هماهنگی زیادی با هم دارند و این خواسته خود را در فضای مجازی نیز به اشتراک گذاشته اند. تجمع اعتراضی هواداران استقلال برای حدود دو ساعت محدوده اطراف پل مدیریت را تحت تاثیر خود قرار داد و رفت و آمد شهروندان را مختل کرد اما جالب است که هیچ یک از مدیران و مقامات باشگاه نیز نه در اطراف ساختمان باشگاه و نه در محل برگزاری تجمع حاضر نشدند. در این تجمع حتی چند زن نیز به عنوان هوادار معترض حضور داشتند.

 

به نظر می آید وضعیت باشگاه استقلال با گسترش اعتراضات هوادارانش سخت و سخت تر می شود و هنوز مشخص نیست که علی خطیر معاون اسبق باشگاه که خود عامل اصلی استخدام استراماچونی بود می تواند این مربی ایتالیایی را به اردوی درهم و برهم استقلال برگرداند یا نه؟

 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی