تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
استاندار گیلان عنوان کرد:

بهره برداری از راه آهن رشت - کاسپین تا پایان سال ۹۹

استاندار گیلان با بیان اینکه راه آهن رشت - بندر کاسپین به طول ۳۶ کیلومتر در دو قطعه شش و هفت اجرایی می‌شود، گفت: راه آهن رشت - پیربازار - بندر کاسپین براساس زمان بندی تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۴۶۰۴۷
۱۵:۱۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۸

بهره برداری از راه آهن رشت - کاسپین تا پایان سال ۹۹

دیدارنیوز ـ ارسلان زارع امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه راه آهن رشت - بندرانزلی در منطقه پیربازار رشت، با اشاره به اهمیت راه آهن گیلان در جهت توسعه استان و کشور، اظهار کرد: تکمیل راه آهن گیلان کریدور جنوب – شمال را به دریای خزر متصل می‌کند.
 
وی با اشاره به افتتاح راه آهن تهران - قزوین - رشت در نیمه اسفند ۹۷ با حضور رئیس جمهور، افزود: در گام دوم راه آهن رشت - پیربازار - بندر کاسپین هدفگذاری شد که براساس زمان بندی تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.
 
استاندار گیلان با بیان اینکه راه آهن رشت - بندر کاسپین به طول ۳۶ کیلومتر در دو قطعه شش و هفت اجرایی می‌شود، گفت: قطعه شش از ایستگاه رشت تا پیربازار و قطعه هفت از پیربازار تا کاسپین است. البته قطعه هفت پیشرفت فیزیکی خوبی دارد، اما قطعه شش با مشکلاتی مواجه شده و پیمانکار نتوانست به تعهدات خودش عمل کند لذا در هفته‌های آتی نسبت به تعیین پیمانکار جدید از طریق مناقصه اقدام خواهیم کرد.
 
زارع با اشاره به مشارکت منطقه آزاد انزلی در اجرای راه آهن رشت - بندرکاسپین، تصریح کرد: تکمیل راه آهن رشت - کاسپین - انزلی و سپس آستارا در دستور کار جدی دولت قرار دارد لذا فرمانداران و مدیران دستگاه‌ها همکاری‌های لازم را در صدور مجوز‌های قانونی و تسریع در روند کار پیمانکاران انجام دهند.
 
وی خواستار تامین به موقع مصالح مورد نیاز پروژه شد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو میلیون تن مصالح توسط ادارات کل بنادر و دریانوردی و صمت استان مهیا شده و آماده تحویل به پیمانکار است.
 
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به محدودیت‌های مالی و بودجه‌ای در پروژه‌های عمرانی، متذکر شد: با مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار پروژه راه آهن گیلان به واسطه ضرورت آن در افزایش مبادلات تجاری و بازرگانی ایران با کشور‌های منطقه و اروپایی صورت می‌گیرد.
 
زارع اجرای پروژه‌های عمرانی در گیلان را نیازمند موافقت سازمان حفاظت محیط زیست دانست و اظهار کرد: نگاه توسعه‌ای استان و کشور از جنس توسعه پایدار با حفاظت از محیط زیست است لذا نه تنها پروژه راه آهن گیلان، بلکه همه پروژه‌های عمرانی استان با اصل حفاظت و صیانت از محیط زیست مواجه خواهند شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی