تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

«کلاسیکو» فردوسی‌پور رایگان پخش می‌شود

پخش ویژه برنامه «ال‌کلاسیکو» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور که قرار است یکشنبه (۲۴ آذر ماه) در پلتفرم‌های ویدیویی منتشر شود، رایگان شد.

کد خبر: ۴۵۱۰۰
۲۳:۰۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - «کلاسیکو» با حضور علی دایی، ووریا غفوری، امیرمهدی ژوله و اجرای پژمان جمشیدی برنامه‌ای با محوریت مسابقه حساس ال‌کلاسیکو است که به تهیه کنندگی عادل فردوسی‌پور آماده شده است.

این برنامه که برای پخش در سرویس‌های پخش فیلم کافه بازار، فیلیمو و نماوا آماده شده بود، قرار است یکشنبه ـ ۲۴ آذر ماه ـ و در ساعت ۲۲ شب به صورت رایگان در دسترس عموم قرار بگیرد.

به این ترتیب همه علاقه‌مندان به برنامه‌های فوتبالی، بدون تهیه اشتراک و بدون پرداخت هزینه‌ای می‌توانند به صورت رایگان ویژه برنامه کلاسیکو را تماشا کنند.

همچنین علاوه بر مهمان‌های حضوری، «کلاسیکو» با تماس اینترنتی میزبان ژابی آلونسو بازیکن تیم ملی اسپانیا است و حال و هوای دو شهر بارسلون و مادرید را در آستانه جنجالی‌ترین ال‌کلاسیکو سال بررسی می‌کند.

«کلاسیکو» ساعت ۲۲ یکشنبه ۲۴ آذر از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فیلیمو، نماوا و کافه بازار به صورت رایگان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی