تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
یادآوری توانایی‌های یک مجری محبوب؛

عادل کلاسیکو!

عادل که حتی پس از کنار گذاشته شدنش از سیما هرگز رفتار شورشی و غیرقابل مهاری از خود نشان نداده بود تعدادی از شورشی‌های فوتبال را در برنامه اش ردیف کرد تا شاید در لایه‌های زیرین، چرایی ساخت این برنامه را به همه نشان دهد.

کد خبر: ۴۵۲۳۲
۱۷:۳۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: رفته رفته نزدیک به یک سالی می‌شود که طرفداران عادل فردوسی پور از تماشای او در تلویزیون محروم هستند و هنوز هم یک برنامه در کلاس نود به نمایش درنیامده است. در طول این ماه‌ها البته هر از گاهی شایعاتی مبنی بر بازگشت عادل به عرصه مجری گری یا حداقل گزارشگری به گوش رسید که نهایتا هیچ یک هم به واقعیت نپیوست، اما سرانجام رد تازه‌ای از او در فضای مجازی سر بر آورد تا نشان دهد صبر هم اندازه‌ای دارد.

 

عادل کلاسیکو!

اَبَربازی بارسا و رئال که چهارشنبه این هفته دنیا را در می‌نوردد، بهانه خوبی بود تا محبوب‌ترین چهره برنامه‌های ورزشی صدا و سیما از قابی متفاوت با مخاطبانش ارتباط برقرار کند. عادل که حتی پس از کنار گذاشته شدنش از سیما هرگز رفتار شورشی و غیرقابل مهاری از خود نشان نداده بود تعدادی از شورشی‌های فوتبال را در برنامه اش ردیف کرد تا شاید در لایه‌های زیرین، چرایی ساخت این برنامه را به همه نشان دهد.

پژمان جمشیدی در مقام مجری برنامه گرچه می‌توانست هیجان بیشتری به خرج دهد و استعداد‌های تازه کشف کرده اش در نمایش را به اجرا بگذارد، اما بیشتر نقش یک بازیکن ملی بازنشسته را اجرا کرد. علی دایی نیز در مقام یک ستاره بزرگ و البته نمادی از اعتراض به شیوه‌های اداره فوتبال در ایران، بیشتر وقت خود را صرف بازی بزرگ فوتبال اسپانیا کرد و از نمایش همیشه جنجالی او در برنامه‌های نود خبری نبود.

اما وریا غفوری نیز وارد حاشیه‌هایی که این روز‌ها او و بقیه هم تیمی هایش را احاطه کرده نشد و سعی کرد که یک میهمان اتوکشیده و جنتلمن باشد و نه بازیکن معترضی که حاضر نیست با دوربین صدا وسیما مصاحبه کند. در این بین البته استندآپ کمدی امیر مهدی ژوله تنها فرصتی بود که رفتار صدا و سیما و خصوصا شبکه ۳ را به باد انتقاد و استهزا بگیرد و به یاد همه بیاورد که جای عادل چقدر در فوتبال‌های تلویزیون خالی است.

برنامه کلاسیکو، یک یادآوری نرم و ملایم به هواداران فوتبال بود برای اینکه باز هم یاد عادل بیفتند و جای او را در تلویریون خالی کنند و البته تذکری بود برای مدیران تلویزیون و خصوصا شبکه ۳ که برنامه سازی مثل فردوسی پور، می‌تواند در جای دیگری هم احاطه اش به فوتبال و رسانه را به نمایش بگذارد. عادل فعلا در ایران است و به مخاطبانش وفادار، اما پیشنهاد‌های وسوسه انگیز و دلتنگی برای طرفداران، ممکن است این سرمایه بزرگ را از کشور خارج کند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی