تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
"دیدارنیوز" از روش‌های کشف خود می‎گوید؛

راهکارهای مبارزه با شیاطین درون

News Image Lead

گاهى اوقات پیدا کردن نور در تاریکى کار دشوارى به نظر می‌رسد؛ مخصوصا اگر در شرایط مساعدى از هر نظر به سر نبرید. شما ممکن است نگران بدهى‌هاى خود، همسر مریضتان یا هر مشکل دیگرى که دارید، باشید و آنقدر غرق در آن مشکلات شده باشید که پیدا کردن حتى یک روزنه امید کار سختى برایتان به نظر برسد و درست همان موقع است که شیاطین درونتان کنترل شما را بر عهده می‌گیرند. ما با افکار منفى و منفى‌نگرى به انسان‌هاى منفى تبدیل می‌شویم و قابلیت مبارزه با سختى‌هاى زندگى را از دست می‌دهیم و این شیاطین کم کم ما را به سمت ناامنى، شکست و ناامیدى سوق می‌دهند. اما مطمئن باشید حتى در تاریک‌ترین لحظات زندگیتان روشنایى در چند قدمیتان وجود دارد؛ فقط باید تصمیم بگیرید که به خدا اعتماد و توکل کنید و در نهایت، شادى که لایقش هستید را بدست آورید.

کد خبر: ۴۴۵۰۴
۱۴:۱۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ همه ما صداهاى موذى در ذهن خود مي‌شنويم كه زندگيمان را به سمت و سوى تاريكى سوق مي‌دهد و در تمام جنبه‌هاى زندگيمان تاثير مي‌گذارد؛ صدايى كه بسيارى از روانشناسان، آن‌ را شياطين درونى انسان‌ها ناميده‌اند.


اگر به طور دقيق‌تر بخواهيم بيان كنيم در اصل، اين شياطين نبرد درونى ما با خودمان است و مداوماً ادامه دارد و شكل‌هاى مختلفى به خود مي‌گيرد و در غالب‌هاى گوناگون اعم از ترس، اضطراب، غم، نااميدى و... ظاهر مي‌شود. اما اين نبرد در هر شكلى كه ظاهر شود نتيجه يكى است! سلب آرامش، شادى، عشق و لذت بردن از لحظات.


درست مانند هر مبارزه دو راه وجود دارد: شما مي‌توانيد از اين انرژى‌هاى منفى و شياطين پنهان شويد و يا مي‌توانيد با آنها با تمام قدرتتان بجنگيد.


گاهى اوقات پيدا كردن نور در تاريكى كار دشوارى به نظر مي‌رسد؛ مخصوصا اگر در شرايط مساعدى از هر نظر به سر نبريد. شما ممكن است نگران بدهى‌هاى خود، همسر مريضتان يا هر مشكل ديگرى كه داريد، باشيد و آنقدر غرق در آن مشكلات شده باشيد كه پيدا كردن حتى يك روزنه اميد كار سختى برايتان به نظر برسد و درست همان موقع است که شياطين درونتان كنترل شما را بر عهده مي‌گيرند.


ما با افكار منفى و منفى‌نگرى به انسان‌هاى منفى تبديل مي‌شويم و قابليت مبارزه با سختى‌هاى زندگى را از دست مي‌دهيم و اين شياطين كم كم ما را به سمت ناامنى، شكست و نااميدى سوق مي‌دهند. اما مطمئن باشيد حتى در تاريك‌ترين لحظات زندگيتان روشنايى در چند قدميتان وجود دارد؛ فقط بايد تصميم بگيريد كه به خدا اعتماد و توكل كنيد و در نهايت، شادى كه لايقش هستيد را بدست آوريد.

 

راهکار مبارزه با شیاطین درون

 

روياها و آرزوهايتان را از ياد نبريد


در راه رسيدن به روياها هميشه موانعى به وجود مى‌آيند تا راه شما را مسدود كنند يا از مسير تحقق بخشيدن به آنها منحرفتان كنند اما مهم نيست اين موانع چه باشند. به ياد داشته باشيد كه هيچگاه نبايد نااميد با خسته شويد و بدانيد هرچقدر هم اين مشكلات بزرگ به نظر برسند موقتى هستند و در نهايت با تمركز و تلاش مي توانيد به تك تك روياها و آرزوهايتان جامه تحقق بپوشانيد.


رويا يا هرآنچه كه به شما انگيزه مي‌دهد را پيدا كنيد و تا تحققش از پاى ننشينيد و بدانيد كه تنها راه رسيدن به آنها اين است كه هيچگاه تسليم نشويد.

 

راهکار مبارزه با شیاطین درون

 

قوى و شجاع بمانيد


تمام قدرت و تمركز خود را جمع كنيد و براى آنچه مي‌خواهيد بجنگيد. يادتان باشد، شما نبايد تسليم صداهاى موذى و بازدارنده درونيتان شويد چون آنها فقط شما را به عقب برمي‌گردانند و مانع پيشرفتتان مي‌شوند.


به خاطر بسپاريد كه تنها ترس‌هاى شما ترس‌هايى است كه به خودتان تلقين مي‌كنيد پس به خودتان اجازه ندهيد كه گروگان ترس‌ها و اضطراب‌هاى قديميتان شويد چون همين ترس‌ها هستند كه زندان شما مي‌شوند و جلويتان را براى رسيدن به شادى و خوشحالى مي‌گيرند.

 

راهکار مبارزه با شیاطین درون

 

مثبت نگر بمانيد


تمركزتان را روى افكار مثبت بگذاريد و سعى كنيد هميشه نكات مثبت مسائل را ببينيد. شياطين درونمان به نقاط ضعف ما حمله مي‌كنند و از آن‌ها در مقابل خودمان استفاده مي‌كنند، بنابراين هر چه قدرتمندتر شويم و بر درونمان كنترل داشته باشيم شكست احساسات منفى درونمان كار آسان‌ترى مي‌شود.


تنها با تمركز كردن روى نكات مثبت مي‌توانيد خود را به سوى موفقيت هدايت كنيد اما با بها دادن به شياطين درونتان و گناهكار كردن خودتان، تنها بيشتر و بيشتر به زندگى خود و اطرافيانتان ضربه مي‌زنيد.

 

راهکار مبارزه با شیاطین درون

 

درجا نزنيد


ما همه از آينده و اتفاقات پيشرو مي ترسيم و گاهی با فكر كردن به آن دچار ترس و سردرگمى مي‌شويم. شياطين درونيمان مانند ترس از كافى نبودن يا اضطراب، عموماً ما را از انتخاب‌هاى جسورانه براى نزديك شدن به شرايط بهتر عقب نگه مي‌دارند و موضوع جالب اين است كه ما خود انتخاب مي‌كنيم كه به اين صداهاى موذى گوش دهيم چون از مواجهه با نقاط ضعفمان واهمه داريم و در نتيجه در جاى خود درجا مي‌زنيم و هيچگاه قادر نخواهيم بود پيشرفت كنيم و بعد كم كم روياهايمان را فراموش مي‌كنيم و بعد بيشتر و بيشتر در خود فرو مي‎رويم و كنترل كامل خود را به اين شياطين مي‌دهيم.


اما هميشه به خاطر داشته باشيد كه ما بايد با ابهامات آينده روبرو شويم تا سرنوشت خود را مطابق ميلمان بسازيم و روز به روز بيشتر رشد كنيم.

 

منبع: thoughtcatalog

ترجمه: صدف بهرامی‌راد

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی