تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

لاهوتی: مجلس توزیع درآمد حاصل از بنزین بین مردم را بررسی کند

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادعا کرد: درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین بین مردم توزیع نشده است. از مجلس می‌خواهم که این موضوع را دنبال کند.

کد خبر: ۴۴۳۱۳
۲۱:۰۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - مهرداد لاهوتی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: حادثه تلخ بنزین نباید اتفاق می‌افتاد اما اتفاق افتاد. خود شما بارها گفتید که درآمد حاصل از این افزایش قیمت را بین مردم توزیع می‌کنید. من از مجلس می‌خواهم که این موضوع را به جد دنبال کند؛ زیرا این اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با استناد به سخنان صبح حسن روحانی در صحن علنی گفت: آقای روحانی گفتند امسال ۵۵۰ هزار تن برنج بیشتر تولید کردیم. ایشان درست گفتند ما امسال بالای سه میلیون تن برنج تولید کردیم، مصرف سرانه ما اما دو میلیون و ۸۰۰ هزار تن است. در چهار ماه اول همین امسال اما یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن برنج وارد کردیم. کدام کشور این بلا را بر سر خود می‌آورد؟ بارها گفته‌ام که در تحریم‌ها اگر نمی‌توانیم اقتصاد را مدیریت کنیم حداقل قوت کشور را خودمان تامین کنیم.

لاهوتی در پایان تذکر خود تاکید کرد: ما که نمی‌توانیم جلوی تغییر کاربری زمین را بگیریم. کشاورز می‌گوید من کشاورزی می‌کنم اما منافع سرمایه‌داران نباید فدای منافع کشاورزی و عموم بشود. حق التدریسان نیز باید وضعیت‌شان رسیدگی شود. ما برای آنها قانون نوشته‌ایم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی