تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز اول احداث برج هنر ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: فاز اول احداث برج هنر ایلام با ۸۰ درصد پیشرفت به زودی تکمیل می‌شود.

کد خبر: ۴۲۷۹۲
۱۰:۴۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز اول احداث برج هنر ایلام

دیدارنیوز ـ علی اصغر کاظمی صبح دوشنبه در بازدید از برج هنر اسلامی شهر ایلام اظهار داشت: این طرح از نیاز‌های فرهنگی استان بوده که با پی گیری این اداره کل و مسئولاان استان و همکاری و همراهی وزارت راه وشهرسازی (شرکت باز آفرینی شهری ایران) به مرحله اجرا درآمده است.
 
وی افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع با زیر بنای ساختمانی ۸۰۰۰ متر مربع در ۸ طبقه در حال احداث است که فاز اول آن تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
کاظمی عنوان کرد: فاز اول شامل ستون‌ها و سقف است که برای اجرای این فاز نزدیک به ۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد، پس از تکمیل این فاز عملیات اجرایی فاز دوم (دیوارکشی، تأسیسات، نازک کاری، نما و.) آغاز می‌شود.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار داشت: در معماری این پروژه هنری از معماری سنتی و طرح لاله واژگون که نمادی از منطقه زاگرس نشین ایلام و نیز زیگورات که پیشینه تاریخی چند هزار ساله تمدن ایلامی الگو برداری شده است.
 
وی، در مورد جزئیات این طرح گفت: از قسمت‌های مهم برج هنر اسلامی می‌توان به نگارخانه، کارگاه تجسمی، سالن خلق آثار، بازار غرفه تولیدات فرهنگی هنری، استدیو ضبط، سالن نمایش و تمرینات، سالن کنفرانس، سالن تئاتر، سالن سینما، سالن اجتماعات، نمازخانه و ... اشاره کرد.
 
وی افزود: برای تکمیل فاز دوم و نهایی این پروژه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز خواهد بود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی