تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واحد‌های صنفی گرانفروش پلمب می‎شوند

رییس اتاق اصناف ایلام گفت: این مجموعه نظارت خود را بر قیمت کالا‌ها افزایش داده و واحد‌هایی که اقدام به گرانفروشی کنند، با تعطیلی مواجه خواهند شد.

کد خبر: ۴۲۱۵۳
۱۱:۱۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

واحد‌های صنفی گرانفروش پلمب می‎شوند

دیدارنیوز ـ یونس حواسیان روز سه شنبه در نشست با اتحادیه قطعات خودرو و تعویض روغنی‌ها اظهار داشت: بازاریان همواره حامی انقلاب بوده و اکنون با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبه سران سه قوه برای افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن باز هم مدافع و حامی دولت و نظام خواهند بود.
 
وی افزود: قیمت تمامی اجناس و خدمات همچنان همان قیمت‌های قبلی است و هیچ افزایش قیمتی نداریم، با هر کسی که به خواهد در این شرایط با گران فروشی بر نارضایتی مردم دامن بزند مطابق تخلفات بازار برخورد قانونی شده و به تعزیزات حکومتی معرفی می‌شود.
 
رئیس اتاق اصناف ایلام تاکید کرد: با واحد‌های صنفی گران فروش و کم فروش با برنامه و قاطعیت تمام برخورد می‌شود و حتی منجر به پلمب واحد نیز خواهد شد.
 
حواسیان اضافه کرد: مردم مطمئن باشند اتاق اصناف، اتحادیه ها، بازرسی، تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف گشت‌های روزانه و مستمر خواهند داشت و به محض اطلاع از هر تخلفی بلافاصله برای بررسی و صحت و سقم قضیه در محل حضور می‌یابند.
 
وی از عموم مردم خواست هرگونه افزایش قیمت خودسرانه را بلافاصله اطلاع دهند تا با واحد متخلف برخورد شود.
 
در این نشست روسای اتحادیه‌های تعویض روغنی و قطعات خودرو نیز به همراهی با دولت و مهار قیمت‌ها تاکید داشتند.
 
سران سه قوا در مصوبه‌ای قیمت هر لیتر بنزین سهمیه‌ای را ۱۵ هزار ریال و بنزین آزاد را ۳۰ هزار ریال اعلام کردند و برای خودرو‌های مسافر بر، آژانس‌ها و سیرویس‌های مدارس نیز بنزین سهمیه‌ای در نظر گرفتند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی