تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

گزارش تصویری: زندگی یک سگ معلول به نام قهوه ای

«سعید» ۳۰ ساله، اهل شهر کرمانشاه از سگی معلول به نام "قهوه‌ای" نگهداری می‌کند. قهوه‌ای چهار سال پیش در یک حادثه تصادف رانندگی در اتوبان همت تهران صدمه دید و با کمک حامیان حیوانات مورد جراحی قرار گرفت و دچارمعلولیت و یک پای آن قطع شد.

کد خبر: ۴۰۹۴۳
۱۳:۳۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز- بی‌خانمانی از دیگر گرفتاری‌های پیش روی این سگ معلول بود و سعید مسئولیت نگهداری از آن را بر عهده گرفت و قهوه‌ای به کرمانشاه منتقل شد . سعید به خاطر آپارتمان نشینی مجبور است قهوه ای را در خانه ویلایی دوستش نگه دارد، اما به دلیل شرایط سخت مراقبت از این سگ معلول، روزی 2 بار برایش غذا می برد و قفسش را تمیز کند.قهوه‌ای به سعید وابسته است و اجازه نمی‌دهد فردی به جز او به قفسش نزدیک شوند و به او غذا دهد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی