تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

یورش جمهوری‌خواهان به جلسه محرمانه تحقیقات استیضاح ترامپ

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا در حال پیشبرد استیضاح علیه رئیس‌جمهوری کشورشان هستند و اطلاعات و شهادت‌هایی را در مورد سوء استفاده ادعایی دونالد ترامپ از قدرت در قبال اوکراین جمع‌آوری می‌کنند.

کد خبر: ۳۹۴۹۰
۱۱:۰۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه خبری هیل، قانونگذاران جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه در مخالفت با سوال و جواب از یک مقام وزارت دفاع در رابطه با تحقیقات استیضاح علیه دونالد ترامپ، راهشان را به جلسه پشت درهای بسته باز کردند و به طور موقت جلسه را برهم زدند.

قانونگذاران جمهوری‌خواه از جمله چهره‌های سرشناسی مانند استیو اسکالیس، از کمیته اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا در خارج از اتاق محل برگزاری این جلسه حضور یافتند و به خبرنگاران اطلاع دادند که تلاش خواهند کرد برای استیضاح ترامپ وارد جلسه غیر علنی شوند.

اسکالیس به خبرنگاران گفت: "این واقعیت دارد که آدام شف (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان) حتی اجازه ورود به مطبوعات را نمی‌دهد و شما حتی نمی‌توانید وارد آنجا شوید و ببینید چه اتفاقی در آن اتاق می‌افتد. اعضای رأی‌دهنده کنگره از دسترسی به این امکان برخوردار نیستند که ببینند چه اتفاقی در پشت این درهای بسته می‌افتد، جایی که آن‌ها می‌خواهند رئیس‌جمهوری ایالات متحده را با یک مجموعه قوانین یک طرفه که نامش را شاهدان می‌گذارند، استیضاح کنند."

لورا کوپر، معاون وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا در حوزه روسیه، اوکراین و اوراسیا، همان مقامی بود که در جلسه روز چهارشنبه دموکرات‌ها درباره استیضاح ترامپ مورد بازجویی قرار گرفت.

براساس گزارش هیل، قانونگذاران مدعی شدند که آدام شف به همراه کوپر اتاق جلسه را ترک کرد و در اعتراض به حرکت جمهوری‌خواهان ادامه گفت‌وگوها را تا مدت نامعلوم به تعویق انداخت. یکی از قانونگذاران دموکرات هم تعویق این جلسه را تایید کرد و گفت دموکرات‌ها در حال رایزنی هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی