تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پلوسی: ترامپ سوگند ریاست جمهوری خود را نقض کرده است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ را به خیانت به دموکراسی متهم کرد و گفت رئیس جمهوری بالاتر از قانون نیست و پاسخگو خواهد شد.

کد خبر: ۳۷۸۷۳
۱۰:۳۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - ناسی پلوسی شامگاه سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به نامه کاخ سفید مبنی بر عدم مشارکت و همکاری در فرایند تحقیق استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است: برای مدتی، رئیس جمهوری تلاش کرده است تا بی قانونی را عادی جلوه دهد. اکنون او می کوشد تا از بی قانونی، یک فضلیت بسازد.

وی افزود: مردم آمریکا پیش از این از زبان خود رئیس جمهوری شنیده اند "مساعدت کنید". نامه کاخ سفید تنها آخرین تلاش برای پنهان کردن خیانت وی به دموکراسی ما است و اصرار بر اینکه رئیس جمهور فراتر از قانون است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: این نامه آشکارا اشتباه است و به سادگی اقدام غیرقانونی دیگر برای پنهان کردن حقایق اقدامات گستاخانه دولت ترامپ در تحت فشار قرار دادن قدرت‌های خارجی برای مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ است.

پلوسی اضافه کرد: با وجود سرسختی کاخ سفید، ما شاهد رشد مدارک موجود هستیم که نشان می دهد رئیس جمهوری ترامپ از موقعیت خود سوءاستفاده کرده و سوگند خود را برای "محافظت، نگهداری و دفاع از قانون اساسی" نقض کرده است.

وی افزود: کاخ سفید باید هوشیار شود که تلاش های مداوم برای پنهان کردن حقیقت سوءاستفاده رئیس جمهوری از قدرت از مردم آمریکا، به عنوان شاهد دیگری برای ممانعت از عدالت تلقی خواهد شد.

رئیس مجلس نمایندگان در پایان این بیانیه خطاب به ترامپ تاکید کرد: آقای رئیس جمهوری، شما بالاتر از قانون نیستید. شما پاسخگو خواهید شد.
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی