تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم عنوان کرد:

بروکراسی های اداری عامل تداوم چادرنشینی مردم سیل زده

فرمانده سپاه علی‎بن‎ابیطالب (ع) قم گفت: برخی موانع و بروکراسی‌های اداری در مناطق سیل زده، هنوز مردم را در چادر نگاه داشته است.

کد خبر: ۳۶۱۳۲
۰۹:۳۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸

بروکراسی های اداری عامل تداوم چادرنشینی مردم سیل زده

دیدارنیوز ـ سردار سید محمدتقی شاهچراغی شامگاه دوشنبه در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با قدردانی از تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری در برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری با همدلی و همراهی خود سهم مهمی در احیای ارزش‌ها دارند و در این‌باره اقدامات خوبی انجام شده است.
 
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم افزود: استان قم یکی از استان‌های مهم در حوزه دفاع مقدس و برنامه‌های فرهنگی است، همان‌طور که رهبر انقلاب بار‌ها بر نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب تاکید داشته‌اند.
 
وی اظهار کرد: با وجود چنین جایگاهی برای قم در فقه شیعی و مرکزیت انقلاب، برخی از نگاه‌های جناحی و کم کاری‌ها موجب شد حق مردم در بسیاری از موارد نادیده گرفته شود.
 
سردار شاهچراغی بیان کرد: از میان ۱۰ آسیب اجتماعی ۴ مورد شامل طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و مفاسد اخلاقی مانند بدحجابی از مواری است که قم را درگیر برخی از مسائل و مشکلات کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نگاه مسئولان در برخورد با آسیب‌های اجتماعی در قم به هیچ عنوان سلبی نیست بلکه در تلاشند با نگاهی فرهنگی و اجتماعی به مقابله با این آسیب‌ها بپردازند، همه باید پای کار باشند تا آسیب‌های اجتماعی از بین برود.
 
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم گفت: اعتیاد یکی از مسائل جدی در قم است که برای ساماندهی معتادان متجاهر قرار شد اردوگاهی در قم متفاوت از کمپ‌های فعلی ایجاد شود.
 
وی افزود: تاکنون حدود ۳ میلیارد تومان از منابع کشوری برای تشکیل اردوگاه بهاءالدینی سپاه استان هزینه شده است که فاز نخست آن با نگهداری ۱۰۰ معتاد متجاهر راه‌اندازی شده است.
 
سردار شاهچراغی اظهار کرد: موازی‌کاری برخی از دستگاه‌ها در برخورد با آسیب‌های اجتماعی موجب به هدر رفتن اعتبارات می‌شود، در سال قبل ۶ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌ها در قم هزینه شده است که خروجی نداشت.
 
وی بیان کرد: با احصای آمار و ارقام از بخش‌های مختلفی، چون سازمان فرهنگی شهرداری، دادگستری، بهزیستی و کمیته امداد، ۱۵منطقه درگیر آسیب اجتماعی در قم شناسایی و ۱۵ شورای محله با محوریت این آسیب‌ها تشکیل شد.
 
فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم افزود: همچنین در حوزه محرومیت‌زدایی در حاشیه‌های شهر قم، با قرارگاه‌های تخصصی سپاه پاسداران و بنیاد برکت، اقداماتی را در دست اجرا قرار دادیم.
 
وی عنوان کرد: سپاه قم اقدامات مهمی را در مناطق سیل‌زده بر عهده گرفت و خانه‌های تخریب شده ۲۴ روستا را تحت پوشش قرار داد و برای ساخت و ساز ۵۰۰ واحد مسکونی وارد منطقه شد.
 
سردار شاهچراغی بیان کرد:سپاه قم ۲ قرارگاه در شهر‌های معمولان و چگنی لرستان ایجاد کرده و همچنان مشغول خدمت‌رسانی هستیم، اما برخی موانع و بروکراسی‌های اداری در مناطق سیل زده، هنوز مردم را در چادر نگاه داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی