تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۷ میلیارد تومان به پروژه‌های آبخیزداری دشتی اختصاص یافت

News Image Lead

۷ میلیارد تومان درسال جاری برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری شهرستان دشتی اختصاص یافت.

کد خبر: ۳۵۵۹۰
۱۱:۲۰ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ فرماندار دشتی روز پنجشنبه در نشست با مسئولان این شهرستان گفت: ۶ دشت آبی در دشتی وجود دارد که به دلیل استفاده بی رویه و برداشت غیر مجاز آب همه این دشت ها با بیلان منفی روبرو شده است.

عبدالله نادری  افزود: مهمترین طرح‌ها برای تقویت سفره‌های زیر زمینی آب و احیای منابع آبی دشتی اجرای طرح‌های آبخیزداری است.

 نادری اضافه کرد: امسال ۷ میلیارد  تومان ازمحل اعتبارات استانی، ملی و نفت  برای اجرای پروژه های آبخیزداری در حوزه کردلان، کاکی، دشت پلنگ،  لاور شرقی و چاهگاه هزینه می‌شود.

وی افزود: سه پروژه آبخیزداری در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید و ۲ طرح  نیز در دست اجراست که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

فرماندار دشتی اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه‌های آبخیرداری در حوزه کردلان است که آب بیش از یکهزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت کردلان را  تامین خواهد کرد.

وی بیان کرد: طرح‌های آبخیرداری نقشی بسیار مهم در کنترل سیلاب ها، کاهش و کنترب  فرسایش خاک  و بهبود وضعیت منابع آبی و توسعه کشاورزی دارد.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در  ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی