تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اختصاص ۸۲ میلیارد برای بازسازی مناطق سیل‌زده مرکز لرستان

فرماندار خرم‎‌آباد گفت: دولت ۸۲ میلیارد تومان برای بازسازی پل‎ها فضای سبز و زیرساخت‎های شهری آسیب‎دیده از سیل به شهرداری خرم‎آباد اختصاص داده است.

کد خبر: ۳۵۱۰۸
۱۳:۳۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸

اختصاص ۸۲ میلیارد برای بازسازی مناطق سیل‌زده مرکز لرستان

دیدارنیوز ـ اسد عبداللهی با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه سیل فروردین ماه امسال خسارات زیرساختی بسیاری به شهر و روستا‌های اطراف خرم‌آباد وارد کرد که تخریب و آسیب چهار پل آیت‎الله کمالوند، اناری، بهداری و ماسور موجب بروز مشکلات عدیده برای شهروندان شد.
 
وی تصریح کرد: پل آیت‎الله کمالوند به دلیل موقعیت خاص ترافیکی و همجواری با سایت مسکن مهر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اکنون پیمانکار مجرب برای تعمیر آن انتخاب و خاک‎برداری انجام شده است.
 
فرماندار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تعمیر پل و ایجاد دیواره ساحلی در ماسور خرم‌آباد تخصیص یافته و عملیات اجرایی آن دنبال می‌شود.
 
عبداللهی با اشاره به انتخاب پیمانکار برای احداث پل اناری و تعمیر پل بهداری، افزود: به دلیل حواشی ایجاد شده برای شهرداری خرم‌آباد، انجام بازسازی‌های پساسیل با وقفه مواجه شد که اکنون در حال شتاب بخشی است.
 
وی با اشاره به اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌ای به شهرداری خرم‌آباد ادامه داد: با توجه به اینکه بارندگی‌ها نسبت به سایر شهر‌های استان تا حدودی دیرتر آغاز می‌شود انتظار می‌رود ترمیم دیواره ساحلی و پل‌ها در موعد مناسب انجام شود.
 
فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: در برخی نقاط ارتفاع دیواره ساحلی افزایش می‌یابد و در نقاطی نیز دیواره از پایه آسیب دیده که بازسازی آن زمان و هزینه بر است.
 
عبداللهی اظهار کرد: همچنین به منظور جلوگیری از بروز سیلاب، بند سنگی ملاتی در بالادست پارک آبشار طلایی خرم‌آباد با اعتبار یک میلیارد ریال اجرایی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی