تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رییسی در بدو ورود به زنجان:

راه برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت بسیار است

رئیس قوه قضاییه گفت: راه برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت بسیار است و باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و گام برداریم.

کد خبر: ۳۴۲۳۵
۰۹:۲۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز - آیت‌الله ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در استان جهت توسعه انجام شده که جای تقدیر دارد، ولی راه برای توسعه‌یافتگی و پیشرفت بسیار است و باید در این راستا برنامه‌ریزی کرده و گام برداریم.

وی با بیان اینکه هدفم از سفر به استان زنجان، دیدار مستقیم با مردم و حضور در جمع عزاداران حسینی است، افزود: از گذشته توفیق زیارت مردم متدین زنجان را داشتم و امروز بار دیگر توفیق شد تا در خدمت مردم این استان و شرکت در مراسمی که به نام حسین برقرار می‌شود، باشیم.

رییسی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و دیدار با مسئولان ادارات و سازمان‌ها و آشنایی نسبت به مسایل و مشکلات و بهره‌مندی از دیدگاه‌های مدیران، شرکت در جمع روحانیون و نخبگان و شنیدن نظرات آنها و شرکت در جمع همکاران قضایی و مطلع شدن از مشکلات همکاران در استان زنجان از دیگر اهداف این سفر است.

رییس قوه قصاییه به اعزام ۷ هیئت به شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: این گروه‌ها از نزدیک با مشکلات مردم در شهرستان‌ها آشنا شده و قطعا موارد در جلسه پایانی جمع‌بندی خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی