تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

محمود حجتی وزیر ماند

کد خبر: ۳۴
۱۲:۴۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه بیست و سوم اسفند به ریاست علی لاریجانی و با دستور بررسی طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی برگزار شد و در نهایت وزرا به ادامه حضور او در وزارت جهاد کشاورزی رای مثبت دادند.

به گزارش ایسنا، ابتدا استیضاح کنندگان به مدت یک ساعت و نیم در مورد محورهای استیضاح صحبت کردند سپس وزیر جهاد کشاورزی سه ساعت فرصت صحبت و دفاع از عملکرد خود را داشت که طبق آیین‌نامه می‌توانست یک ساعت از زمان خود را به دو نماینده بدهد. پس از وزیر نیز دو نماینده موافق استیضاح محمود حجتی هرکدام به مدت ۱۵ دقیقه صحبت کردند.

علی وقفچی، صدیف بدری، حسین مقصودی، محمود صادقی، نادر قاضی پور و مهرداد لاهوتی هرکدام به مدت ۱۰ دقیقه و محمدصادق حسنی جوریابی و محسن کوهکن نیز به مدت ۱۵ دقیقه صحبت کردند.

دو نماینده مخالف استیضاح وزیر جهاد کشاورزی براساس نظر وزیر صحبت کردند که در مجموع مدت زمان رسیدگی به استیضاح محمود حجتی طبق توافق سه ساعت و نیم بود  و حداکثر تا هنگام اذان ظهر پایان یافت.

جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، عیسی کلانتری، محمود حجتی و حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح حضور یافتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی