تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

۳۵۵ خانه غیرمجاز در فارس پلمب شد

رییس جامعه هتلداران فارس از پلمب ۳۵۵ خانه مبله غیرمجاز در این استان خبر داد و تاکید کرد: باید دست دلال‌ها از «گردشگری سلامت» کوتاه شود.

کد خبر: ۳۳۵۹۵
۱۲:۳۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حسن سیادتان با اشاره به اجرای طرح سامان‌دهی خانه‌های اجاره‌ای در این استان،گفت: با توجه به افزایش سفر مسافران و گردشگران عرب به استان فارس با انگیزه درمان، هماهنگ شده است تا این مسافران در خانه‌های شخصی اقامت نداشته باشند و حتما از هتل و اقامتگاه‌های مجاز استفاده کنند تا از ظرفیت‌های امنیتی و اقتصادی این سفرها بهره بیشتری برده شود.

او از پلمب ۳۵۵ خانه مبله شخصی که بدون مجوز، مصرف گردشگری داشتند و غیرمجاز بودند، خبر داد و افزود: این اقدام با همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی صورت گرفته است اما باید تدوام داشته باشد تا ساختار پایداری برای اقامت تعریف شود.

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران ایران گفت: با توجه به رشد خانه‌های اجاره‌ای شخصی در گردشگری، لازم است برخوردهای ضابطه‌مند و قانونی به سایر استان‌ها تسری یابد، مخصوصا به شمال کشور که تعداد این خانه‌ها بی‌رویه در حال افزایش است و به جریان اقتصادی گردشگری خدشه وارد کرده و دردسرهای اجتماعی به‌وجود آوده است.

سیادتان همچنین برخورد جدی‌تر با دلالان گردشگری سلامت را ضروری دانست و گفت:  دلال‌ها پول‌های سنگینی از گردشگران خارجی می‌گیرند و خدمات نازل و بی‌کیفتی را عرضه می‌کنند که فقط بدنامی آورده است. باید روش پذیرش گردشگران سلامت اصلاح و سامان‌دهی شود و دست این دلال‌ها را کوتاه کرد. این کار به عزم و اراده‌ای جدی در تمام بخش‌های کشور نیاز دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی