تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پاکسازی ۲۴ منطقه آلوده موادمخدر در استان زنجان

فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با اجرای طرح مبارزه با موادمخدر طی مرداد ماه امسال ۲۴ منطقه آلوده و پاتوق افراد مرتبط با این مواد در استان پاکسازی شد.

کد خبر: ۳۳۳۷۱
۱۱:۵۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

پاکسازی ۲۴ منطقه آلوده موادمخدر در استان زنجان

دیدارنیوز ـ سردار رحیم جهانبخش با بیان این مطلب به خبرنگاران، از تشدید مبارزه پلیس با مواد فروشان و عوامل توزیع در نیمه دوم شهریورماه جاری خبرداد و افزود: با پاکسازی مناطق آلوده، ۵۰۰ معتاد، قاچاقچی و عامل توزیع موادمخدر در استان دستگیر و ۵۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف وضبط شد.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای ۹۰۰ عملیات با هدف شناسایی و دستگیری معتادان متجاهر در استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون در قالب اجرای این طرح‌ها بیش از یک تن مواد مخدر در استان کشف شده است.
 
سردار جهانبخش با تاکید بر لزوم تامین امنیت اجتماعی تصریح کرد: طرح مبارزه با موادمخدر و جمع‌آوری معتادان در شهر‌های زنجان، ابهر و خدابنده به‌صورت مستمر اجرا می‌شود و طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر به صورت جدی انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی