تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

صوت/ هوش مصنوعی دروغ گفتن یاد می‌گیرد!

"دیدارنیوز" در گفتگو با کارشناسان،مبحث هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کد خبر: ۳۲۲۱۳
۱۵:۵۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ پیچیده‌ترین شبکه عصبی بیولوژیکی که انسان تا کنون کشف کرده مغز انسان است. مغز انسان از میلیارد‌ها نورون تشکیل شده و هر یک از این نورون‌ها با بیلیارد‌ها شبکه عصبی به هم متصل شده‌اند و این چیزی است که شخصیت ما را تغییر می‌دهد. یعنی شیوه اتصال نورون‌ها در مغز آدم‌ها با هم متفاوت است. به همین دلیل ما شخصیت‌های متفاوت و درک متفاوتی داریم. کاری که هوش مصنوعی انجام می‌دهد این است که این شبکه عصبی را بر اساس آزمون و خطا‌ها تغییر می‌دهد. مثلاً یک بار به شما یک پیشنهادی می‌دهد و بازخورد منفی می‌گیرد. بر اساس آن بازخورد منفی، شبکه خود را تغییر می‌دهد و این تغییر اینقدر اتفاق می‌افتد تا به جایی برسد که ثابت شود.
 
داود فدایی و پوریا حداد هوش مصنوعی در ایران را مورد بررسی قرار دادند و به سراغ کاربردهای آن نیز رفتند. اینترنت اشیاء و نسبت آن با هوش مصنوعی و صنعت و هوش مصنوعی نیز از دیگر مسائلی بود که در این میزگرد مورد بررسی قرار گرفت.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی