تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

افشاگری توکلی: مدیران ایرانخودرو و سایپا به نمایندگان باج می‌دهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه افرادی که ایران خودرو و سایپا را اداره می کنند افراد تازه به دوران رسیده نیستند، گفت: روش این افراد این است که باج می دهند تا بمانند.

کد خبر: ۳۰۴۹۵
۱۲:۴۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز - احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا مشکل صنعت خودرو با روی کارآمدن مدیران کارآمد حل خواهد شد یا نه، گفت: صنعت خودرو کشور ایراد ساختاری دارد چرا که برخی خودروسازی را محل روزی خود می دانند.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان درخواست های استخدامی در صنعت خودرو دارند، گفت: این افراد برای باقی ماندن در قدرت تابع خواست نمایندگان می شوند.

توکلی با اشاره به اینکه افرادی که ایران خودرو و سایپا اداره می کنند افراد تازه به دوران رسیده نیستند، گفت: روش این افراد این است که باج می دهند تا بمانند. این افراد باج را به نمایندگان مجلس فرصت طلب، رانت خوار و زیاده خواهد می دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: گاهی برخی از نمایندگان یک لیستی از افراد برای استخدام در شرکت های خودروسازی می دهند و این افراد اطاعت می کنند.

وی با بیان اینکه به این شرایط"تجارت نفوذ" گفته می شود، تصریح کرد: راه حل از بین بردن این وضعیت، مبارزه با فساد در توزیع قدرت و توزیع ثروت است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی