تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
پیش بینی "دیدارنیوز" برای انتخاب بازیکن سال در باکس دفاعی؛

آیا صلاح، مسی و رونالدو شانسی برای توپ طلا دارند؟

به نظر می‌آید امسال شاهد رقابت سختی در به دست آورده توپ طلا باشیم و بر خلاف سال‌های اخیر که این توپ بین مسی و رونالدو بار‌ها دست به دست شده، امسال یک رقابت جدی و نزدیک شکل بگیرد.   

کد خبر: ۲۹۴۲۰
۱۳:۴۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: گر چه هنوز فاصله زیادی تا پایان سال ۲۰۱۹ و انتخاب بهترین بازیکن فوتبال باقی مانده، اما می‌شود پیش بینی کرد که سال سختی در انتخاب بازیکن سال، پیش روی رای دهندگان است. همین چند روز پیش که تیم ملی مصر به عنوان میزبان و امید بزرگ قهرمانی از مسابقات جام ملت‌های آفریقا حذف شد و تصویر گریان محمد صلاح بر روی صفحه تلویزیون میلیون‌ها بیننده در سراسر جهان نقش بست، می‌شد ناامیدی را در چهره کاپیتان مصر دید.
 
 
جست و جوی بازیکن سال در باکس دفاعی

بعد از آنکه لیونل مسی در کوپا آمریکا یک بار دیگر در لباس تیم ملی آرژانتین در به دست آوردن جام ناکام شد، بسیاری ادعا کردند که همین خلأ بزرگ در کارنامه مسی می‌تواند باعث از دست دادن توپ طلا در پایان سال ۲۰۱۹ برای او شود. با این منطق می‌توان تصور کرد که محمد صلاح نیز به سرنوشت مسی دچار خواهد شد و با وجود درخشش در لیورپول و بالا بردن جام قهرمانان اروپا، شانس کمی برای بردن توپ طلای امسال داشته باشد.

از آن طرف کریس رونالدو در لیگ ملت‌های اروپا توانسته در لباس تیم ملی پرتغال به قهرمانی دست پیدا کند و هت تریک او در برابر سوئیس در نیمه نهایی را هم می‌توان اوج درخشش او در بازی‌های ملی دانست، اما در بازی‌های باشگاهی، رونالدو فروغ همیشگی را نداشت و قهرمانی با یووه در سری آ و حتی کسب عنوان بهترین بازیکن سال در لیگ ایتالیا نیز چندان کار مهم و غول آسایی از نگاه کارشناسان نبوده است. با این اوصاف به نظر می‌آید کریس رونالدو هم امسال به عنوان نامزد بلاشک به دست اوردن توپ طلا نباشد مگر اینکه در ادامه، کار‌های محیرالعقول سابق را نشان دهد.
 
 
جست و جوی بازیکن سال در باکس دفاعی

 
در کنار سه مهاجم بزرگ که در سال‌های اخیر همیشه کاندیدای دریافت توپ طلا بودند باید به خطوط دفاعی برگشت و در آنجا نیز برندگان احتمالی توپ طلا را جست و جو کرد. در سال ۲۰۱۹ دو چهره دفاعی فوتبال، نمایش خیره کننده‌ای داشته اند که یکی «ویرژیل فن دایک» مدافع و دیگری «آلیسون بکر» دروازه بان لیورپول است. هر دو بازیکن امسال؛ چه در تیم ملی شان و چه در بازی‌های باشگاهی، درخشان بوده اند، فن دایک در فصل اخیر فقط یک بار دریبل خورد و بار‌ها مهاجمان حریف را ناکام گذاشت و آلیسون بکر نیز دستکش طلایی را به چنگ آورد و با تیم ملی برزیل نیز قهرمان کوپا آمریکا شد.
 
 
جست و جوی بازیکن سال در باکس دفاعی

تنها نکته منفی در مورد این دو بازیکن این است که اساسا مهاجمان یا هافبک‌ها بیشتر مورد توجه رای دهندگان برای انتخاب بهترین بازیکن سال هستند و در واقع بازیکنان خط دفاعی و دروازه، اصولا مورد بی مهری قرار گرفته اند. با این اوصاف به نظر می‌آید امسال شاهد رقابت سختی در به دست آورده توپ طلا باشیم و بر خلاف سال‌های اخیر که این توپ بین مسی و رونالدو بار‌ها دست به دست شده امسال یک رقابت جدی و نزدیک شکل بگیرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی