تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

واکنش تشکیلات خودگردان نسبت به ادعای نتانیاهو در خصوص اصالت فلسطینیان

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که حضور ملی و انسانی ملت فلسطین در خاک سرزمین خود ریشه در عمق تاریخ دارد.

کد خبر: ۲۹۲۱۷
۱۱:۴۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات مضحک بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص اصالت فلسطینیان اعلام کرد: حضور ملی و انسانی ملت فلسطین در اراضی سرزمینشان ریشه در عمق تاریخ دارد و منتظر ارائه مدارک و ادله دروغین از نتانیاهو استعمارگر نیستیم.

این وزارتخانه توئیت‌های نتانیاهو را که مدعی شده بود اصالت فلسطینیان قدیمی به جنوب اروپا بازمی‌گردد، "نژادپرستانه و در راستای ادامه حملات گمراه‌کننده وی" قلمداد کرد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش‌های نتانیاهو برای تحریف واقعیت از درگیری سیاسی گاهی به درگیری‌های دینی و گاهی به درگیری‌های نژادی را محکوم کرد.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: از توئیت‌های نتانیاهو بوی نژادپرستی کینه‌توزانه نسبت به ملت فلسطین بلند می‌شود و چکیده‌ اظهارات وی این است که هیچ طرفی جز یهودیان در اسرائیل نباشد و این اظهارات به معنای واقعی کلمه نژادپرستانه است.

نتانیاهو روز دوشنبه در صفحه خود در توئیتر نوشت: پژوهش‌ها و تحقیقات جدیدی که در خصوص آزمایش "DNA" از یک مکان قدیمی فلسطینی در شهر "عسقلان" انجام شده، این واقعیت را که آن را از کتاب مقدس می‌دانیم، تأیید می‌کند و طبق آن، اصالت فلسطینیان قدیم به جنوب اروپا بازمی‌گردد و اصالت فلسطینیان کنونی به شبه جزیره عرب ربط پیدا می‌کند.

وی در ادامه مدعی شد، کتاب مقدس به مکانی به نام "کافتور" اشاره می‌کند که احتمالاً همان جزیره "کریت" جدید است و هیچ ارتباطی با فلسطینیان قدیمی و فلسطینیان کنونی ندارد که اجدادشان پس از هزاران سال از شبه جزیره عرب به اسرائیل آمدند.

نتانیاهو همچنین مدعی شد، در مقایسه با ۴۰۰۰ سال از ارتباط میان ملت یهود با خاک اسرائیل، ارتباط فلسطینیان با این سرزمین چیزی به شمار نمی‌آید!
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی