تیتر امروز

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی:

برنامه هسته ای رژیم صهیونیستی تهدید صلح جهانی است

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، فعالیت های هسته ای نظامی رژیم صهیونیستی را مایه نگرانی اصلی ملت های منطقه و جامعه بین المللی دانست و خواستار توجه دقیق و رسیدگی جدی به این موضوع شد.

کد خبر: ۲۷۷۶
۰۲:۲۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به گزارش ایرنا، رضا نجفی روز پنجشنبه طی سخنانی در آخرین روز نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ضمن انتقاد شدید از سیاسی‌کاری و رفتار دوگانه غرب در این زمینه خواستار منع کامل هرگونه همکاری و انتقال مواد و تجهیزات هسته‌ای به این رژیم گردید و نسبت به تأثیرات منفی برنامه هسته‌ای نامشروع این رژیم بر امنیت منطقه و اعتبار معاهده عدم اشاعه هسته‌ای هشدار داد. 

وی همچنین گفت دسترسی آزادانه دانشمندان هسته‌ای رژیم اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای برخی کشورهای دارنده سلاح‌های هسته‌ای جایی که آن‌ها می‌توانند به جمع‌آوری هزاران صفحه سند در مورد سلاح‌های هسته‌ای اقدام کنند در حالی صورت می‌گیرد که دانشمندان هسته‌ای کشورهای عضو ان پی تی از سوی تروریست‌های اجیرشده از سوی رژیم صهیونیستی در خاورمیانه ترور شده‌اند. 

نماینده کشورمان با یادآوری درخواست‌های مکرر جامعه بین‌المللی و قطعنامه‌های آژانس و کنفرانس بازنگری معاهده عدم اشاعه هسته‌ای برای پیوستن فوری این رژیم به ان پی تی و قرار گرفتن تمامی تأسیسات هسته‌ای آن تحت نظارت کامل یادمان‌های آژانس افزود: متأسفانه رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته با نادیده گرفتن درخواست مشروع جامعه بین‌المللی و با حمایت کورکورانه برخی کشورها و نقض آشکار همه قوانین و مقررات بین‌المللی به پیشبرد برنامه هسته‌ای نظامی خود ادامه است.

نماینده کشورمان در خاتمه تأکید کرد تا زمان پیوستن بی‌قیدوشرط رژیم اسرائیل به معاهده عدم اشاعه و قرار گرفتن کلیه تأسیسات هسته‌ای مخفیانه این رژیم تحت نظارت پادمان های جامع آژانس موضوع توانمندی‌های هسته‌ای این رژیم به‌عنوان تهدیدی واقعی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی می‌بایست در دستور کار آژانس باقی بماند. 

در این نشست نماینده کویت نیز به نمایندگی از کشورهای عضو گروه عرب با قرائت بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن برنامه هسته‌ای اسراییل اعلام کرد که موضوع را در دستور کار کنفرانس عمومی آژانس در ماه شهریور قرار خواهد داد. علاوه بر ایران این موضوع مورد حمایت برخی دیگر از اعضای عدم تعهد نیز قرار گرفت. در مقابل اتحادیه اروپا، آمریکا و انگلیس با حمایت از رژیم صهیونیستی از طرح این موضوع در نشست شورای حکام انتقاد کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی