تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

شجاعی: بازی با مراکش ۶ امتیازی است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از تمرین اول خود در روسیه، با رسانه‌های روس به گفت‌وگو پرداخت.

کد خبر: ۲۷۵۹
۱۰:۲۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به گزارش ایسنا، بعد از نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در روسیه که با حضور خبرنگاران کشور میزبان برگزار شد، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و گفت: از حضور در این‌جا خوشحال هستیم. مردم روسیه بسیار مهمان‌نواز بودند و حمایت خوبی کردند. امکانات تیم ملی ایران در کمپ لوکوموتیو مسکو نیز بسیار خوب بوده است و تمامی شرایط برای ما مهیا بوده است. با این‌که یک روز است که در روسیه هستیم ولی باید بگویم که احساس خیلی خوبی داریم.

شجاعی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما الان فقط درباره بازی با مراکش صحبت می‌کنیم و کاری به دو بازی دیگر نداریم. بازی با مراکش برای هر تیم ۶ امتیازی است و اهمیت آن را می‌دانیم. مطمئن هستم این بازی جذاب و تماشاگرپسند می‌شود. درباره دو بازی دیگر بعد از بازی با مراکش صحبت می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی