تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بهاروند: مسوول برقراری امنیت، سازمان لیگ نیست

رئیس سازمان لیگ می‌گوید هنوز حکمی مبنی بر محرومیت فتاحی یا احضار خودش به کمیته اخلاق به او ابلاغ نشده است.

کد خبر: ۲۷۰۰۰
۰۸:۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال پس از پایان دیدار فینال جام حذفی اظهار کرد: من راجع به محرومیت سعید فتاحی چیزی نشنیده‌ام و هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است. ابتدا باید بگویم که رئیس سازمان لیگ من هستم و بنده مسئول این اتفاق هستم. تلویزیون خیلی حرف‌ها می‌زند و نباید اخبار را از طریق آن بررسی کرد. آقای میثاقی در تلویزیون یک‌طرفه به قاضی رفته است. شما خبرنگاران امشب در ورزشگاه بودید و هر چه بگویید من قبول می‌کنم.

او درباره مقصر اصلی اتفاقات امشب فینال حذفی گفت: شما بهتر از من می‌دانید مقصر کیست. ان‌شاءالله گزارش بازی بررسی می‌شود. نمی‌گویم که سازمان لیگ بی‌تقصیر بوده است اما شاید یک درصد بین صددرصد مقصران اتفاقات امشب بودیم. هم‌چنین من هنوز راجع به احضارم به کمیته اخلاق چیزی نشنیدم. محرومیت فتاحی را هم از شما می‌شنوم.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری فینال حذفی اجباری از سوی وزارت ورزش و جوانان بوده، توضیح داد: نه این‌طور نیست. ما کار قانونی را انجام دادیم. ما می‌توانستیم ساده‌ترین کار را انجام دهیم و پس از این که داماشی‌ها به زمین نیامدند بازی را تعطیل می‌کردیم اما چون ۳۰ هزار نفر از استان‌های دور و نزدیک به ورزشگاه آمده بودند مسؤولان داماش را راضی کردیم که بازی کنند.

بهاروند افزود: در مورد مقصر شما باید نظر بدهید. این را بدانید که مسؤول برقراری امنیت من نیستم. بازی برای چه عقب افتاد؟ به خاطر این بود که تماشاگران تیم داماش خواهان سهمیه ۲۰ درصد یا ۳۰ درصد خودشان بودند. البته این بازی چون فینال بود باید قانون ۵۰ - ۵۰ اجرا می‌شد. ما به آن‌ها جایگاه مورد نظر را دادیم اما من مسؤول این نیستم که کنترل کنم چه کسی در چه جایگاهی بنشیند.

او در واکنش به انتقاد یکی از خبرنگاران درباره اعلام دیرهنگام تاریخ فینال جام حذفی اظهار کرد: ما روز بازی نیمه‌نهایی یعنی هشتم خرداد تاریخ فینال جام حذفی را اعلام کردیم.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا قهرمان جام حذفی و لیگ برتر با مهندسی مشخص شده است؟ گفت: اگر مهندسی شده بود تا هفته آخر چهار تیم به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ برتر با هم رقابت نمی‌کردند یا مثلاً در جام حذفی پنالتی‌ای که در وقت‌های اضافه برای سپاهان گرفته شد، گرفته نمی‌شد. آیا آن هم مهندسی شده بود؟ این که شوت بازیکن پرسپولیس به مدافع سپاهان می‌خورد و وارد دروازه می‌شود مهندسی شده است؟
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی