تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

عارف کاندیدای رقابت با لاریجانی شد

از چند روز پیش زمزمه خیز عارف برای کرسی ریاست به گوش می‌رسید تا اینکه در نهایت در جلسه امروز صبح امیدی‌ها تصمیم برای آخرین انتخابات هیات رییسه گرفته شد و عارف آماده رقابت با لاریجانی شد.

کد خبر: ۲۶۴۵۴
۱۲:۰۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - قرار بود صبح شنبه امیدی‌ها آخرین بررسی‌هایشان را برای انتخابات گزینه های آخرین هیات رئیسه مجلس دهم انجام دهند و تصمیم نهایی را برای انتخابات فردا بگیرند.

تصمیم بر سر اینکه آیا باید مستقل وارد گود انتخابات شوند یا امسال هم بخت خود را برای تصاحب کرسی ریاست آزمایش نکنند. نهایتا تصمیم فراکسیون امید بر رقابت عارف با لاریجانی قرار گرفت.

امیدی‌ها که صبح امروز با دستور کار تعیین لیست کاندیداهای پیشنهادی برای انتخابات هیئت رئیسه قوه مقننه تشکیل جلسه داده بودند وارد رای گیری برای انتخاب گزینه ریاست مجلس شدند و در نهایت محمدرضا عارف به عنوان کاندید این فراکسیون برای صندلی ریاست مجلس انتخاب کردند.

همچنین براساس اخبار منتشر شده، مسعود پزشکیان، علی مطهری و محمد جواد فتحی برای پست نواب رییسی مجلس کاندیدا شده اند.

محمدعلی وکیلی، علی اصغر یوسف نژاد، علیرضا رحیمی، حسن لطفی، رضا کریمی، پروانه مافی، فاطمعه سعیدی، فاطمه حسینی، نورمحمد تربتی نژاد، حسنی جوریانی و حجت الاسلام عبدالحمید خدری خود را کاندیدای پست دبیری هیات رییسه کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی