تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

کاظمی: توزیع کالای اساسی به وسیله کوپن انجام شود

یک عضو کمیسیون حقوقی ــ قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که توزیع کالاهای اساسی زجر آور و موجب مشقت مردم است، گفت‌: این توزیع کالاها باید به وسیله کوپن انجام شود.

کد خبر: ۲۶۰۹۷
۱۳:۵۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور، گفت‌: سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد. محقق شدن این شعار لوازم و مقدماتی دارد که مهم‌ترین آنها بانک‌ها هستند. امروز تولید ما به شدت درگیر مسائل بانکی است و تولید کنندگان به دلیل صدور اجراییه توسط بانک‌ها یا در زندان هستند یا فراری هستند و یا این که واحدهای تولیدی آنها متوقف شده است. لازم است که این موضوع در هیات دولت مطرح شود تا برای پرداخت تسهیلات دریافتی مهلت دو ساله ایجاد شود و پرداخت‌ها به تعویق بیفتد.

این عضو کمیسیون حقوقی ــ قضایی مجلس شورای اسلامی بیان‌ کرد: مجلس شورای اسلامی تا ۱۴ میلیارد دلار به کالاهای اساسی اختصاص داد. این کالاها نیز وارد می‌شود، ولی سیستم توزیع آنها زجرآور است و برای مردم ایجاد مشقت می‌کند. مجلس شورای اسلامی که به شما اختیار داد پس توزیع کالاهای اساسی را به وسیله کوپن انجام دهید تا خانواده‌ها برای دریافت چند کیلو قند و شکر یک صبح تا بعد از ظهر در صف نمانند و در آخر هم چیزی دریافت نکنند.

وی در پایان با اشاره مشکلات حوزه انتخابیه خود در تذکری به وزیر راه، اظهار کرد: از شما و همکارانتان تشکر می‌کنم. در خصوص تسریع در عملیات اجرایی جاده ملایر ــ آورزمان ــ نهاوند و انجام جاده ترانزیتی  ملایر ــ بروجرد عاجلا اقدام شود. سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در بازسازی یخدان تاریخی "میرفتاح" که در سیل دچار مشکل شده است، اهتمام ورزد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی