تیتر امروز

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
معاونت آموزش ابتدایی اعلام کرد:

ثبت‌نام کودکان ۶ ساله فقط در دبستان مجاز است

News Image Lead

معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش شرط اصلی ثبت نام کودکان در سال تحصیلی جدید، سن 6 سال تمام است.

کد خبر: ۲۵۸۸۹
۱۶:۲۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
دیدارنیوز - در اطلاعیه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره ثبت‌نام کودکان در پایه اول ابتدایی آمده است:

« از آنجا که بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، حداقل سن ثبت‌نام در پایۀ اول دبستان 6 سال تمام تعیین شده است و آموزش و پرورش وظیفۀ تحت پوشش قرار دادن همه کودکان لازم‌التعلیم را بر عهده دارد و موظف است شرایط را برای بهره‌مندی از این فرصت برای کودکان فراهم نماید و با عنایت به لزوم اجرای نظرات شورای عالی آموزش و پرورش که طی نامه شماره 100431/120 مورخ 15/02/98 در پاسخ به استعلام این معاونت با موضوع فوق‌الذکر تنظیم و ارسال شده است، موارد ذیل جهت ثبت نام کودکان با سن 6 سال تمام مورد تاکید قرار می‌­گیرد و انتظار دارد با اطلاع ­رسانی به موقع و گسترده، از بروز هرگونه تخلف در مدارس در سال تحصیلی آتی جلوگیری شود:

1_حداقل سن ثبت‌نام در پایۀ اول دبستان 6 سال تمام خواهد بود و مطابق اساس‌نامه دوره پیش‌دبستانی، کودکان گروه سنی 4 تا 6 سال تحت پوشش برنامه‌های این دوره قرار می‌­گیرند، لذا ثبت‌نام کودکان 6 سال تمام فقط در مدارس ابتدایی به عنوان دانش آموز پایۀ اول مجاز است و ثبت‌نام آنان در سایر مراکز از جمله مراکز پیش‌دبستانی ممنوع است لذا مدیران محترم مدارس و مراکز پیش‌دبستانی موظف‌اند در ثبت‌نام شرایط سنی را رعایت کنند.

2_ در مواردی که کودک 6 ساله‌­ای با توجه به استانداردهای تعیین شده (سنجش بدو ورود به دبستان)، آمادگی لازم برای ثبت‌نام در پایۀ اول را نداشته باشد، سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی تصمیم‌گیری می‌کند و مرجع تعیین عدم امکان ثبت‌نام و حضور کودک با 6 سال تمام در پایۀ اول و صدور مجوز ثبت‌نام در این پایه با سنین بالاتر (در چهارچوب سن متعارف)، کمیسیون خاص منطقه، با ذکر دلایل (عدم دسترسی به مدرسه ، بیماری و ...)است.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی