تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

پیام تبریک رئیس‌جمهور به فرمانده جدید سپاه پاسداران

رئیس‌جمهور در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را تبریک گفت.

کد خبر: ۲۴۴۱۳
۰۹:۱۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این پیام همچنین از  تلاش‌های دلسوزانه و خدمات سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دوران تصدی ایشان، تقدیر کرده است.

متن پیام تبریک حسن روحانی به سردار سرلشکر پاسدار سلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را که نشان از تعهد، توانمندی و خدمات ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا کنون دارد، تبریک می‌گویم.

امیدوارم در سایه عنایات الهی، باحضور مؤثر شما در این جایگاه مهم و بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌های آرمانی و مأموریت‌های قانونی، و نیز توانمندی‌های پرسنل انقلابی، خدوم و مردمی سپاه، بیش از پیش شاهد همبستگی و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و عزت روزافزون نظام اسلامی در برابر هرنوع تهدید و توطئه دشمنان، و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، در چارچوب قانون اساسی باشیم.

دوام توفیق شما را در این مسؤولیت و مقطع حساس، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

همچنین از تلاش‌های دلسوزانه و خدمات سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در دوران تصدی ایشان، تقدیر می‌کنم.

حسن روحانی . رئیس جمهوری اسلامی ایران
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی