تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا معرفی شد

News Image Lead

وزیر خارجه آمریکا در پیامی مورگان اورتگس را به عنوان سخنگوی جدید وزارت خارجه ایالات متحده معرفی کرد.

کد خبر: ۲۳۲۲۹
۱۰:۳۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
دیدارنیوز - مایک پامپئو، رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا در توییتی ضمن معرفی مورگان اورتگس به عنوان سخنگوی جدید وزارت خارجه این کشور، نوشت، تجربه او به عنوان تحلیلگر اطلاعاتی و فعالیتش در زمینه سیاست خارجی و امنیت ملی، آمریکا را بهره‌مند خواهد ساخت.

پامپئو ادامه داد: او مبارزه ما در راستای ارتباط و دفاع از سیاست خارجی آمریکا را هدایت خواهد کرد. به تیم ما خوش آمدی مورگان.

اورتگس به عنوان یکی از کارشناسان سیاست خارجی و امنیت ملی در شبکه تلویزیونی فاکس نیوز فعالیت می‌کرد که هفته گذشته از این سمت کناره‌گیری کرده است.

به گزارش فاکس نیوز، او در سال ۲۰۰۷ وارد خدمات دولتی شد و فعالیت خود را در آژانس ایالات متحده برای توسعه بین‌المللی آغاز کرد و چند ماهی نیز در عراق حضور داشت.

وی بعداً به وزارت خزانه داری رفت و به عنوان تحلیلگر اطلاعاتی در این وزارتخانه با بخش شناسایی افراد برای فهرست تروریستی همکاری می‌کرد.

اورتگس در سال ۲۰۱۰ به عنوان معاون وابسته وزارت خزانه داری در عربستان سعودی منصوب شد.

وی پس از خروج از خدمات دولتی به همراه یکی از همکاران سابقش یک شرکت مشاوره با نام «مشاوران فرصت‌های جهانی» تأسیس کرده بود.

پیش از این هدر ناوئرت به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا فعالیت می‌کرد. مایک پامپئو به تازگی استعفای ناوئرت از سمتش را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، وزیر خارجه آمریکا پیش‌تر در توییتی نوشت: به نیابت از کارمندان وزارت خارجه آمریکا از هدر ناوئرت، سخنگوی دستگاه دیپلماسی به دلیل خدمات شایانش در این پست به مدت دو سال تشکر می‌کنم. او نماینده شایسته آمریکا در اداره شورای فولبرایت خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی