تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
روحانی در تماس تلفنی با معاون اول خود، وزیر کشور و استانداران:

حفظ سلامتی مردم، مهمترین اصل در مدیریت بحران است

رئیس جمهوری وحدت و تلاش خستگی ناپذیر ملت، مدیران، نیروهای مسلح و امدادگران در امدادرسانی به سیل زدگان را نمایش همبستگی قدرت ایران دانست و تاکید کرد: در مدیریت بحران، حفظ سلامتی مردم مهمترین اصل است و خدمت فداکارانه به مردم سیل زده، بی تردید افتخاری بزرگ و قابل ستایش است.

کد خبر: ۲۳۱۶۳
۱۶:۰۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز _ به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در گفت وگوی مجدد تلفنی با معاون اول رئیس جمهوری، وزیر کشور و استانداران سراسر کشور، با تشکر از تلاش بی وقفه استانداران و فرمانداران به عنوان روسای ستادهای مدیریت بحران برای کاستن از مشکلات مردم سیل زده، اظهار داشت: تمام امکانات و تجهیزات دولتی و عمومی باید برای مدیریت نهایی سیلاب ها و تا اطمینان کامل به سلامت مردم در نقاط مختلف کشور اختصاص یابد.

رئیس جمهوری پس از استماع گزارش وزیر کشور، به وی دستور داد در صورت نیاز از تمام امکانات موجود در استان های همجوار برای کمک به هموطنان در معرض سیل در مناطق مختلف کشور استفاده شود.

روحانی در گفت وگو با استانداران سراسر کشور، ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده، تاکید کرد: با توجه به تداوم روند بارندگی ها ضروری است میزان آب و وضعیت سدهای منطقه، با دقت و حساسیت بیشتری مدیریت شوند که خسارتی ایجاد نشود وخسارت احتمالی هم به حداقل برسد.

رئیس جمهوری با توجه به‌ گزارش های دریافتی از هر استان، مطالب و دستورهای لازم و مربوط به مدیریت سیلاب در مناطق مختلف را صادر کرد.

روحانی، اظهار داشت: سیلاب های اخیر به رغم برخی سختی ها، یک وحدت و انسجام فوق‌العاده‌ای میان ملت ما بوجود آورده است که باید آن را پاس بداریم و ضروری است با یاری هم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

رئیس جمهوری با اشاره به تصمیمات خوب هیات دولت برای جبران خسارت های سیل، اظهار داشت: روند امدادرسانی و اجرای این تصمیمات با هدف کاستن از رنج و سختی سیل زدگان باید تسریع شود و تعطیلات پیش رو نباید در این روند خللی ایجاد کند.

روحانی همچنین بار دیگر از همه نیروهای مسلح، بسیج، هلال احمر و نیروهای امدادی که با فداکاری در خدمت مردم سیل زده بودند، قدردانی کرد و از استانداران خواست روند خدمت رسانی به مردم سیل زده را به عنوان یک وظیفه ملی با جدیت ادامه دهند و دولت از هیچ تلاشی برای پشتیبانی و کمک به مردم این مناطق دریغ نخواهد کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی