تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
سخنگوی وزارت کشور:

وزیر کشور دستور بسیج امکانات لرستان در مواجهه با سیل را صادر کرد

سخنگوی وزارت کشور در صفحه شخصی توییتر خود، از دستور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای بسیج همه امکانات استان لرستان و در صورت ضرورت استفاده از امکانات استان های همجوار خبر داد.

کد خبر: ۲۳۱۵۶
۱۳:۰۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز _ سید سلمان سامانی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره آخرین وضعیت بارش ها در استان ها نوشت: وضعیت و شرایط بارندگی در شهر خرم آباد ادامه دارد؛ رودخانه طغیان کرده و اماکن و منازل اطراف آن در حال تخلیه هستند.

وی یادآور شد: وضعیت درود عادی است و هنوز سد مروک سرریز نکرده است.

سامانی افزود: ‏وضعیت شهر نورآباد پس از چند ساعت آبگرفتگی منازل و واحدهای تجاری و طغیان رودخانه شاهد فروکش کردن سطح رودخانه ها و کاهش شدت بارندگی بودیم که در حال حاضر رو به افزایش است، از چند ساعت گذشته به کمک خودروهای ارتش مردم به مکان های امن جهت اسکان انتقال داده و نیروهای کمکی به منطقه اعزام شده اند.

‏سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: اکثر راه های ارتباطی ٣٠٠ روستا از بخش مرکزی دلفان قطع شده است و نیروها در حال بازگشایی معابر هستند.

وی یادآور شد: ‏در داخل شهرهای پلدختر و معمولان مشکلی وجود ندارد و تنها در ٢ روستا مشکلاتی در زمینه چادر و اسکان وجود داشت که هلال احمر در حال پیگیری این موضوع است؛ البته‏ در صورت تداوم بارش مشکلات بیشتری به وجود خواهد آمد. هر چند مطابق اعلام هواشناسی در کل از شدت بارندگی در ساعات آینده کاسته خواهد شد.
 
سامانی گفت: تعداد زیادی از راه های روستایی به دلیل بارش برف سنگین مسدود شده که با دستور وزیر راه تمام امکانات راهداری برای بازگشایی معابر بسیج شده است.

سخنگوی وزارت کشور افزود: شرایط بروجرد در حالت عادی است؛ معابر کوهدشت، دوره چگنی و الشتر دچار آبگرفتگی شده، ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی مشغول فعالیت بوده و تدابیر لازم در حال انجام است.

وی ادامه داد: وزیر کشور برای بسیج همه امکانات استان لرستان و در صورت ضرورت استفاده از امکانات استان های همجوار دستورات لازم را صادر کرد.

سامانی درباره ‏آخرین وضعیت بارش ها در استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تاکید استاندار در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری از روز گذشته تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان و معاونان استاندار در ٩ شهرستان این استان مستقر شدند.

سامانی افزود: ایستگاه کوهرنگ بر اساس گزارش هواشناسی از چهارم تا هفتم فروردین ماه با ٢٨٣ میلیمتر بارندگی رتبه اول را داشت و از روز گذشته تاکنون ٨٠ میلیمتر بارندگی داشته است که در مقایسه با سایر شهرستان های استان تفاوت بسیار زیادی دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی