تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آب در معابر شهر آق‌قلا در حال فروکش است

سخنگوی آتش سازمان نشانی شهرداری تهران آخرین وضعیت امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات شهرداری تهران در شهر آق قلا را تشریح کرد.

کد خبر: ۲۲۹۲۴
۱۱:۳۹ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - جلال ملکی با اشاره به روند امدادرسانی تیم تجهیزاتی شهرداری تهران به سیل زدگان استان گلستان اظهارکرد: سه روز از ورود تیم امداد و نجات شهرداری تهران به شهر سیل زده آق‌قلا می‌گذرد و نیروها بدون لحظه‌ای توقف طبق نقشه عملیاتی تعریف شده به کار خود ادامه دادند.

وی با بیان اینکه نیروها با استفاده از تجهیزات ( پمپ واریسکو) در حال تخلیه آب هستند،گفت: از روز گذشته این روش را آغاز کردیم و تا پایان امروز هم ادامه خواهد داشت، آب در معابری که دچار آب گرفتگی شده بود خوشبختانه در حال فروکش کردن هستند.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: در طول روز گذشته نیروهای امدادرسان شهرداری تهران در خانه‌هایی که دچار آبگرفتگی شده بودند حضور پیدا کردند و تخلیه آب را انجام دادند.

بنا براعلام شهرنوشت، ملکی با بیان اینکه هوا در شهر آق قلا رو به سردی می‌رود،اظهارکرد: نیروهای امدادرسانی شهرداری تهران تلاش می‌کنند تا بدون وقفه با تجهیزاتی که در اختیار دارند کار امدادرسانی را انجام دهند و تا هر زمانی که نیاز باشد در این شهر حضور خواهیم داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی