تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش خبر داد

شرکت بیش از ۲ میلیون دانش‌آموز در هجدهمین کنگره پرسش مهر

News Image Lead

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از شرکت بیش از ۲ میلیون دانش‌آموز در هجدهمین کنگره پرسش مهر خبر داد و گفت که شمار دانش آموزارن دختر شرکت کننده در این کنگره از تعداد دانش آموزان پسر بیشتر است.

کد خبر: ۲۱۳۴
۱۵:۳۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز - علیرضا کاظمی در جمع خبرنگاران درباره هجدمین کنگره پرسش مهر اظهار کرد: یکی از رخدادهای مهمی که در وزارت آموزش و پرورش مورد استقبال بی‌نظیر و زیاد دانش‌آموزان قرار گرفته است، مسابقه پرسش مهر است که از لحاظ برنامه‌ای، تفاوت‌هایی با سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری دارد.

وی از دستور کار قرار گرفتن پرسش مهر ریاست‌جمهوری در حوزه پرورشی از سال ۱۳۷۶ خبر داد و ادامه داد: مخاطبان پرسش مهر دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا هستند که موضوع آن درباره مسائل روز کشور در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اعتقادی، اخلاقی و سیاسی است.

کاظمی با اشاره به سؤال پرسش مهر سال گذشته ریاست جمهوری افزود: سؤال هجدهمین پرسش مهر این بود که «چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم؟»

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: کمیته‌های برگزاری پرسش مهر در استان، شهرستان‌ها، مناطق و نواحی تشکیل شد و اطلاع‌رسانی از کانال‌های مختلف صورت گرفته است که با استقبال زیاد دانش‌آموزان مواجه شد.

وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان در این کنگره اضافه کرد: ۴ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۶۴۳ نفر رشته در ۱۲ رشته شامل شعر، داستان‌نویسی، مقاله پژوهشی، سخنرانی، وب‌نوشت، گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، نمایشنامه‌نویسی و سرودهمگانی در پرسش مهر شرکت کردند که این آمار نشان می‌دهد با مسابقات فرهنگی و هنری رقابت تنگاتنگی دارد.

کاظمی از شرکت ۲ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۷۹۹ دانش‌آموز در هجدهمین کنگره پرسش مهر خبر داد و گفت: این تعداد شامل یک میلیون و ۸۰۰ هزار و ۴۷۸ دانش‌آموز دختر و یک میلیون و ۱۵۵ هزار و ۳۲۱ دانش‌آموز پسر است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۷۱۶ خانواده در هجدهمین پرسش مهر تصریح کرد: در بخش معلمان ۱۳۸ هزار و ۱۲۸ نفر شامل ۵۶ هزار و ۸۷۷ معلم مرد و ۸۱ هزار و ۲۵۱ معلم زن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۸۱۳ اثر به دبیرخانه کشوری پرسش مهر هجدهم راه پیدا کرده است بیان کرد: ۲۶۲ اثر از دانش‌آموزان ۲۲ کشور نیز به دبیرخانه پرسش مهر ارسال شد.

کاظمی در پایان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در نیمه تیرماه امسال مراسم اختتامیه برگزار شود گفت: در کنگره نهایی پرسش مهر هجدهم ۱۸۰ نفر مورد تجلیل قرار می‌گیرند که شامل ۶۷ دانش‌آموز، ۱۰۲ معلم و ۱۱ خانواده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی