تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

عارف: نباید از مردم عبور کنیم

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه باید در آسیب‌شناسی توافقات را کنار بگذاریم، باید پروسه‌ها و روندها را بررسی کنیم، گفت: امروز باید بررسی کنیم کجاها اشتباه داشتیم و چه کاستی‌هایی داشته‌ایم. چیزی که ما بر آن اصرار داریم این است که ما جمهوری اسلامی ایران هستیم و حضرت امام هم بر این جمله تاکید داشتند. امام دید عمیق و جایگاهی بسیار رفیع برای مردم قائل بودند.

کد خبر: ۱۹۷۲۷
۱۱:۲۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: اگر به شعارهای مردم بازگردیم هیچ راهی جز اتکا به مردم نداریم، نباید از مردم عبور کنیم. فصل سوم قانون اساسی بهترین گزینه برای این موضوع است.

محمدرضا عارف در دومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی عنوان کرد: دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم، در ابتدای دهه پنجم انقلاب هستیم و این فرصت مناسبی است که آسیب‌شناسی داشته باشیم.

وی افزود: باید ببینیم چرا انقلاب شد؟ برای سرنگونی رژیم فساد و وابسته. رهبری انقلاب یک مرجع بودند. مهمترین پیام انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود. دستاوردهای ارزشمندی را در این چهار دهه داشتیم. آنچه مهم است آسیب‌شناسی این چهار دهه است تا بتوانیم به راه درستی برسیم.

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه باید در آسیب‌شناسی توافقات را کنار بگذاریم، باید پروسه‌ها و روندها را بررسی کنیم، گفت: امروز باید بررسی کنیم کجاها اشتباه داشتیم و چه کاستی‌هایی داشته‌ایم.  چیزی که ما بر آن اصرار داریم این است که ما جمهوری اسلامی ایران هستیم و حضرت امام هم بر این جمله تاکید داشتند. امام دید عمیق و جایگاهی بسیار رفیع برای مردم قائل بودند.

عارف یادآور شد: امام در بدو ورود در بهشت زهرا گفتند که من به نمایندگی از مردم تصمیم می‌گیرم نه رهبر مردم. امام گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر که اگر این جملات را از کشور جدا کنیم هیچ چیز نخواهیم داشت. اگر به شعارهای مردم بازگردیم هیچ راهی جز اتکا به مردم نداریم، نباید از مردم عبور کنیم. فصل سوم قانون اساسی بهترین  گزینه برای این موضوع است.

وی افزود: شعارها و وعده‌هایی که به مردم دادیم یادمان هست. امروز ما نیاز به یک نقد جدی داریم.
منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی