تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واعظی: سخنان مردم را با چهره گشاده بشنویم

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر این‌که «باید کشاورزان و مردم آسیب دیده از حادثه سیل اخیر هر چه زودتر به زندگی عادی بازگردند» گفت: باید برنامه ریزی های لازم باتوجه به افزایش بارندگی ها و احتمال سیل در بهار سال آینده و همچنین اتخاذ تصمیمات درازمدت برای لایروبی رودخانه، آبخیزداری و وضعیت سیل بندها انجام شود.

کد خبر: ۱۹۷۰۴
۰۹:۲۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز  - محمود واعظی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان با قدردانی از تلاش همه مسئولان این استان در بسیج گسترده امکانات، امدادرسانی و اطلاع رسانی سریع در حادثه سیل اخیر تاکید کرد: اگر نتوانستیم به همه مطالبات مردم پاسخ دهیم، اما باید با چهره‌ای گشاده و بدون ظاهرسازی، مطالب و سخنان آنان را شنید که دراینصورت مردم با مسئولان همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی استانداری خوزستان، حضور استاندار در بین مردم و همچنین بسیج و همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در حادثه سیل اخیر، گفت: این همدلی و صمیمیت برای کمک به مردم بالاترین عبادت است و باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: مردم باوجود شرایط سخت حادثه سیل اخیر، به مسؤولان کمک می‌کردند که باید در نظر داشت، انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی بر مردم تکیه داشت و درهر جا که مردم و دولت در کنار هم بودند، موفق بودیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر این‌که «دولت و کشور به استان خوزستان بدهکار است و مردم این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس با همه وجود از این آب و خاک مردانه دفاع کردند»، گفت: بارها شاهد حساسیت دکتر روحانی نسبت به این استان در مورد حادثه سیل اخیر و همچنین ریزگردها بودم و رئیس جمهوری همواره بر رسیدگی بیشتر به مسائل این استان تاکید دارند و ایشان بارها اعلام کردند که من در هشت سال جنگ تحمیلی با مردم خوزستان شبانه روز زندگی کردم که با همه کمبودها و امکانات اندک در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی کردند و بلافاصله پس از حادثه سیل دستورات لازم برای پیگیری، امدادرسانی و جبران خسارت‌ها را صادر کردند.

وی با اشاره به حجم بالای بارندگی در زمان کوتاه در حادثه سیل اخیر و اقدامات جهادی، بسیجی و همگانی مسئولان استان خوزستان در پیشگیری و کاهش ابعاد حادثه سیل، افزود: خانه و زندگی مردم در این حادثه امن بود و در این اقدام بزرگ تلفات جانی نداشتیم و خسارت‌های مالی باید جبران شود.

وی تاکید کرد: قولی که عملی نمی‌شود را به مردم نمی‌دهم و با شرایط کنونی و سال آینده اقتصادی و بودجه‌ای کشور، برای پیگیری و انجام کمک‌های لازم، تلاش خواهد شد.

واعظی تصریح کرد: شرایط ما بگونه‌ای است که باید در داخل استان برنامه‌ریزی لازم انجام شود چراکه این استان در برخی بخش‌ها در حال رسیدن به خود کفایی است و بخش‌های دولتی و خصوصی باید با کمک یکدیگر در آبادانی و رفاه مردم تلاش کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی