تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

زنگنه: بارها گفته‌ام اطلاعات میزان تولید نفت را نمی‌دهم

وزیر نفت از کشف یک چاه جدید در آبادان خبر داد و گفت: این کشف ما را امیدوارتر کرده است و تمام سعی ما اکتشاف در آبادان است.

کد خبر: ۱۹۲۱۲
۱۲:۲۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز -  بیژن نامدار زنگنه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که میزان تولید نفت کشورمان و همچنین صادرات آن چقدر، است، گفت:‌ قبلا هم این سوال پرسید شده است و گفته‌ام که پاسخ نمی‌دهم زیرا این علامت دادن به آمریکا است.

وزیر نفت درباره قیمت نفت گفت:‌ قیمت نفت برنت ۶۱ دلار است و نفت ما حدود ۳ الی ۴ دلار کمتر از سبد اوپک است آن هم به دلیل کیفیت است.

وی درباره کشف یک چاه تازه نفت در آبادان گفت: روز گذشته در عمق ۳ هزار و ۷۷۷ متری پس از حفاری‌ها ما به نفت رسیدیم که امیدهای زیادی را به ما خواهد داد.

زنگنه ادامه داد:‌ نفت این چاه شیرین است و برآورد ما این است که یک مخزن عظیم است و به موقع هم در این مورد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: این کشف ما را امیدوارتر کرده است و تمام سعی ما اکتشاف در آبادان است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی