تیتر امروز

محسن برهانی: باید به پایان رادیکالیسم سلام کنیم/ فرصت دادن مردم، یک روز تمام خواهد شد/ یا باید حاکمیت را قانع یا انقلاب کنیم!/ سهم من از سفره انتخابات، زندان بود
لایحه‌های اجرا نشده، فیلترینگ و مسعود پزشکیان با یک حقوقدان و استاد دانشگاه:

محسن برهانی: باید به پایان رادیکالیسم سلام کنیم/ فرصت دادن مردم، یک روز تمام خواهد شد/ یا باید حاکمیت را قانع یا انقلاب کنیم!/ سهم من از سفره انتخابات، زندان بود

محسن برهانی، حقوقدان و استاد دانشگاه مهمان یکی دیگر از برنامه‌های «میدان پاستور» بود؛ او معتقد است که باید به دولت پزشکیان فرصت داد، هر چند که فرصت دادن مردم یک روز تمام خواهد شد.
داروی دستروسل برای نخستین بار در ایران به تولید رسیده/ این دارو تقریبا در صد در صد موارد، باعث کاهش علائم و موجب نجات بیمار از مرگ شده/ بیماران در حوزه سلول‌درمانی نباید برای درمان، هزینه‌های بی‌حاصل داشته باشند
ناصر اقدمی، مدیرعامل شرکت زیست بازساختی تسکین در حاشیه چهارمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی IPH 2025 خبر داد

داروی دستروسل برای نخستین بار در ایران به تولید رسیده/ این دارو تقریبا در صد در صد موارد، باعث کاهش علائم و موجب نجات بیمار از مرگ شده/ بیماران در حوزه سلول‌درمانی نباید برای درمان، هزینه‌های بی‌حاصل داشته باشند

چهارمین نمایشگاه و همایش بین المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH ۲۰۲۵) به مدت سه روز در تاریخ‌های ۱۲ تا ۱۴ شهریور ماه)، در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما، با حضور میهمانان خارجی...
اسنپ‌بک؛ بازگشت تحریم‌ها یا بازگشت کابوس اقتصادی؟/ بلاتکلیفی طلاهای بابک زنجانی/ مهمترین دغدغه کارگران چیست؟
مجله اقتصادی دیدارنیوز با اجرای لیلا قصاب‌زاده

اسنپ‌بک؛ بازگشت تحریم‌ها یا بازگشت کابوس اقتصادی؟/ بلاتکلیفی طلاهای بابک زنجانی/ مهمترین دغدغه کارگران چیست؟

این بیست و چهارمین برنامه مجله اقتصادی دیدارنیوز است که با اجرای لیلا قصاب‌زاده به بررسی آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در هفته گذشته می‌پردازد و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم شما مخاطبان...

۵ تکنیک برای بیشتر دیده شدن برند در مکان‌های عمومی

در دنیای امروزی، خیابان‌ها و معابر عمومی به میدان رقابت برای برندهای مختلف تبدیل شده‌اند. تمامی برندها به دنبال راهی هستند تا توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و در بازار حرف اول را بزنند.

کد خبر: ۱۸۹۶۴۱
۱۱:۱۲ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۴

دیدارنیوز: در دنیای امروزی، خیابان‌ها و معابر عمومی به میدان رقابت برای برندهای مختلف تبدیل شده‌اند. تمامی برندها به دنبال راهی هستند تا توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و در بازار حرف اول را بزنند. تبلیغات محیطی در چنین شرایطی به کمک کسب و کار‌ها آمده است تا بتوانند برند خود را به مخاطبان معرفی کنند. نصب بنر و پخش محتوای تبلیغاتی در نمایشگر‌های دیجیتال برای جذب مشتریان کافی نیست. در این مقاله به بررسی تکنیک‌هایی می‌پردازیم که باعث هرچه بیشتر دیده شدن تبلیغات برند شما در مکان‌های عمومی می‌شود.

طراحی جذاب و منحصر به فرد

طراحی جذاب و منحصر به فرد اولین فاکتوری است که باعث تمایز تبلیغات شما با تبلیغات سایر برند‌ها می‌شود. طراحی باید به گونه‌ای باشد که بتواند توجه عابران پیاده را به خود جلب کند. در عین حال تبلیغات محیطی باید بتواند در مدت زمان کوتاهی به وضوح پیام اصلی تبلیغ را به مشتری برساند. استفاده از لوگو و عناصر بصری خلاقانه، جذابیت طراحی تبلیغات را دو چندان می‌کند. کم بودن نوشته‌ها و تنها بسنده کردن به شعار و اسم برند، زیبایی بصری را افزایش می‌دهد.

با کمک نمایشگر های دیجیتالی می‌توان محتوای تبلیغاتی انیمیشنی و ویدئویی نیز نمایش داد. ویدئووال قیمت مناسبی دارد و می‌توان تا سالیان سال از آن برای نمایش تبلیغات استفاده کرد.

ویدئو وال قیمت

شرکت در نمایشگاه و رویدادهای مختلف

یکی از راه‌های مهمی که باعث شناخته شدن هرچه بیشتر برند شما می‌شود؛ شرکت در نمایشگاه‌ها است. حضور شما در نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه کاری خود، به معرفی هرچه بیشتر شما در بین رقبا و مخاطبان کمک به سزایی می‌کند. اعتبار و ارزش برند شما نیز با حضور در بین رقبای بزرگ و قدیمی کسب و کار خودتان بیش از پیش می‌شود.

در نمایشگاه‌ها، شما می‌توانید به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنید و آن‌ها را با برند خود آشنا کنید. با ارائه هدایای تبلیغاتی یا در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه در خرید‌های نمایشگاهی، مخاطبان بیشتری را می‌توانید جذب کنید.

تکنیک فروش

برگزاری رویداد‌ها و جشنواره ها

شاید در زندگی عادی یک شبه رفتن راه چند ساله امکان پذیر نباشد؛ اما در تبلیغات این کار امکان پذیر است. شما با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توانید اسم برند خود را در نزد مخاطبان همه گیر کنید. جشنواره فروش ویژه باعث افزایش فروش شما در طول مدت جشنواره می‌شود. تبلیغات فردی و معرفی برند از طریق مشتریان به سایر افراد، نیز به دیده شدن هرچه بیشتر برند شما کمک می‌کند. جشنواره‌هایی مثل قرعه کشی ماشین و قرار دادن ماشین در معرض دید مخاطبان، ناخودآگاه افراد را برای خرید از برند شما ترغیب می‌کند.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی

برای دیده شدن هرچه بیشتر در فضاهای عمومی حتی می‌توانید از قابلیت‌های فضای مجازی و تبلیغات در بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. در دنیای امروزه، این رسانه‌ها ابزارهای قدرتمندی برای تبلیغات هستند که مخاطب را برای خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه شما ترغیب می‌کنند. گوگل مپ و اپلیکیشن‌های مسیریابی، برای پیدا کردن آدرس دقیق مغازه شما به کار می‌روند.

استفاده از هشتگ‌های مرتبط باعث می‌شود مشتریان شما محدود به یک شهر و موقعیت جغرافیایی خاص نباشند. به کمک تبلیغ در فضای مجازی می‌توانید مشتریانی از سرتاسر جهان داشته باشید. همکاری با اینفلوئنسرها و افراد مشهور نیز به دیده شدن هرچه بیشتر برند شما کمک بسزایی می‌کند.

همکاری با کسب و کار‌های محلی

همکاری با سایر کسب و کار‌ها می‌تواند باعث دیده شدن هرچه بیشتر برند شما شود. این همکاری به شیوه‌های مختلفی می‌تواند انجام شود. شما می‌توانید برگزاری رویدادهای مشترک، تبادل تبلیغات یا حتی ارائه تخفیف‌های ویژه برای مشتریان یکدیگر؛ همزمان در تبلیغات با برندهای دیگر همکاری کنید. این شیوه تبلیغاتی در مدت زمان کوتاهی باعث افزایش تعداد مشتریان شما می‌شود. این نوع تبلیغات همچنین حس اعتماد به برند را در مشتریان ایجاد می‌کند.

راه‌هایی برای افزایش مخاطبان

دیده شدن برند شما در مکان‌های عمومی به طور مستقیم میزان سود و مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با تبلیغات جذاب می‌توانید نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کنید. با توجه به جزئیات و به کارگیری تکنیک‌های خلاقانه می‌توانید تصویری ماندگار از برند خود در ذهن مخاطبان به جای بگذارید. دیده شدن هرچه بیشتر برند شما در معابر عمومی، باعث افزایش حس اعتماد مشتری می شود.

ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۱۶ شهريور
امروز يکشنبه ۱۶ شهريور
امروز يکشنبه ۱۶ شهريور
امروز يکشنبه ۱۶ شهريور