تیتر امروز

دلایل وجود سوء تغذیه در برخی از استان های کشور و اقدام وزارت بهداشت از زبان عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران
گفت و گوی دیدار در برنامه "مهمان من" با ربابه شیخ الاسلام

دلایل وجود سوء تغذیه در برخی از استان های کشور و اقدام وزارت بهداشت از زبان عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران

مهمان من در یکی دیگر از سلسله برنامه های خود این بار گفت و گویی را با ربابه شیخ الاسلام، عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران انجام داده که می بینید و می خوانید.
آمادگی فراجا برای اجرای لایحه حجاب/ اعلام شرایط توقف جنگ در لبنان/ افزایش نجومی شهریه رشته پزشکی دانشگاه آزاد
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آمادگی فراجا برای اجرای لایحه حجاب/ اعلام شرایط توقف جنگ در لبنان/ افزایش نجومی شهریه رشته پزشکی دانشگاه آزاد

این سی‌ و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آذری‌جهرمی: گفتند پزشکیان بیاید، برنامه رقاصی می‌گذارد اما ما می‌گوییم «یا حسین»

محمد جواد آذری جهرمی، از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: گفته بودند که اگر پزشکیان برنده شد پس از برنده شدن در شب محرم برنامه رقاصی می‌گذارد، اما ما می‌خواهیم امشب ندای «یا حسین یا حسین» سر دهیم.

کد خبر: ۱۶۸۲۵۵
۲۰:۲۸ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

آذری‌جهرمی: گفتند پزشکیان برنده شود، برنامه رقاصی می‌گذارد اما ما می‌گوییم «یا حسین»

دیدارنیوز: یکی از اعضای ستاد انتخابات مسئول پزشکیان گفت: ما همه ممنون مردم ایران هستیم که با وجود همه دلخوری‌ها، قهر‌ها و ناراحتی‌ها و تنگی معیشت به فرزند خودشان مسعود پزشکیان اعتماد کردند و پای صندوق‌های رای آمدند.

محمد جواد آذری جهرمی، از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان عصر شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در مراسمی که با عنوان آیین تقدیر از حضور مردم با حضور رئیس جمهور منتخب در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: گفته بودند که اگر پزشکیان برنده شد پس از برنده شدن در شب محرم برنامه رقاصی می‌گذارد، اما ما می‌خواهیم امشب ندای «یا حسین یا حسین» سر دهیم و امیدوارم آن‌ها مانند خیلی از صدا‌های دیگر که شنیده شد، این صدا را بشنوند.

وی افزود: ما همه ممنون مردم ایران هستیم که با وجود همه دلخوری‌ها، قهر‌ها و ناراحتی‌ها و تنگی معیشت به فرزند خودشان مسعود پزشکیان اعتماد کردند و پای صندوق‌های رای آمدند. از امروز برای دولت پزشکیان یک ماراتن سنگینی آغاز می‌شود که انشاءالله تمام آن ۵۰ درصدی که پای صندوق‌های رای نیامدند، به جمع ما اضافه شوند؛ این مهم‌ترین ماموریتی است که ما باید دنبال کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی