تیتر امروز

آمادگی فراجا برای اجرای لایحه حجاب/ اعلام شرایط توقف جنگ در لبنان/ افزایش نجومی شهریه رشته پزشکی دانشگاه آزاد
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آمادگی فراجا برای اجرای لایحه حجاب/ اعلام شرایط توقف جنگ در لبنان/ افزایش نجومی شهریه رشته پزشکی دانشگاه آزاد

این سی‌ و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک استاد دانشگاه:

فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود یک بار دیگر به سراغ فیاض زاهد، استاد دانشگاه و جامعه شناس رفت و با او درباره موضوع وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی گفت و گو کرد که می خوانید.

با سابقه ترین آموزشگاه آرایشگری در تهران

آرایشگری امروزه به یکی از مشاغل پولساز و پرطرفدار در میان بانوان تبدیل شده است. به همین دلیل آموزشگاه های بسیاری برای تدریس دوره های مختلف آرایشگری تاسیس شده اند تا علاقه مندان بیشتری را به دنیای مد و زیبایی معرفی کنند.

کد خبر: ۱۶۸۲۲۰
۱۲:۴۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

دیدارنیوز: آرایشگری امروزه به یکی از مشاغل پولساز و پرطرفدار در میان بانوان تبدیل شده است. به همین دلیل آموزشگاه های بسیاری برای تدریس دوره های مختلف آرایشگری تاسیس شده اند تا علاقه مندان بیشتری را به دنیای مد و زیبایی معرفی کنند. تعدد آموزشگاه های آرایشگری از جهتی می تواند مثبت باشد، زیرا گزینه های بیشتری را برای انتخاب پیش روی شما قرار می دهد. اما از طرف دیگر ممکن است انتخاب را برای شما دشوار کند و تشخیص بهترین آموزشگاه را به یک چالش بزرگ برای شما تبدیل کند. از این رو ما با سابقه ترین آموزشگاه آرایشگری در تهران را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید قدمی محکم در جهت رسیدن به آرزوهای شغلی خود بردارید.

رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه رز سرخ با سال ها تجربه موفق در زمینه آموزش،‌ دوره های مختلف آرایشگری را با بالاترین کیفیت و در سطوح مختلف مبتدی و پیشرفته برگزار می کند. این آموزشگاه بیش از ۳۰ رشته مختلف آرایشگری را در لاین های مختلف آموزش می دهد و تا کنون نیز هنرجویان بسیاری را به دنیای آرایشگری معرفی کرده است. از جمله دوره هایی که رز سرخ برگزار می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش خدمات پوست

خدمات پوست در حرفه آرایشگری بسیار گسترده است و شامل پاکسازی پوست، اصلاح صورت و ابرو، اپیلاسیون، تتوی بدن، تزریق ژل هیالورون پن، آرایش دائم، طراحی با حنا، میکرونیدلینگ، فی ریمووال، فی کانتور، و پلکسر می باشد. آموزشگاه رز سرخ دوره های آموزشی تمام این رشته ها را به صورت تخصصی و بالاترین کیفیت برگزار می کند تا هنرجویان پس از مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه بتوانند تخصص لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند.

آموزش گریم و میکاپ

آموزش خدمات گریم و میکاپ شامل دوره های آرایش و پیرایش، آرایش صورت، خودآرایی، آرایش عروس و گریم و میکاپ کودک است. دوره آرایش و پیرایش شامل هفت مهارت اصلی آرایش است که پس از اتمام دوره و اخذ مدرک فنی و حرفه ای آن قادر به تاسیس سالن آرایشی خواهید بود. تمامی دوره ها به صورت تئوری و عملی و با ابزارها و تجهیزات جدید و حرفه ای برگزار می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد.

آموزش خدمات مو

از جمله دوره های آموزشی مربوط به مو که در آموزشگاه رز سرخ برگزار می شود می توان به دوره های کراتین مو، کوتاهی موی زنانه و کودک، شینیون مو و شینیون عروس، اسکالپ سر، بافت مو، رنگ مو، براشینگ، و کاتالوگ خوانی رنگ مو اشاره کرد. تمامی مباحث به صورت کاملا عملی و روی مدل های مصنوعی و واقعی آموزش داده می شوند و در انتها قادر به دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای خواهید بود.

آموزش خدمات ناخن

یکی از پرطرفدارترین رشته های آرایشگری کاشت و طراحی ناخن است. رشته های این لاین در رز سرخ به ۴ دوره کاشت ناخن، طراحی ناخن، کاشت ژل و پدیکور و پارافین تراپی تقسیم شده است. علاقه مندان در این دوره تمام روش های کاشت و طراحی ناخن را توسط بهترین مربیان این حوزه آموزش می بینند و پس از تمرین بسیار تحت نظر مربی به تمام مباحث آن مسلط می شوند.

آموزش خدمات اکستنشن

رشته های مربوط به اکستنشن شامل اکستنشن یا کاشت مژه، اکستنشن مو، لیفت و لمینت مژه و لیفت و لمینت ابرو است. این رشته ها بسیار ظریف هستند و کسب مهارت در آن ها نیازمند آموزش دقیق و حرفه ای است. آموزشگاه آرایشگری رز سرخ این رشته ها را با کیفیت بالا و به صورت مرحله مرحله به شما عزیزان آموزش می دهد و شما را برای شروع کسب و کار حرفه ای آماده می کند.

با سابقه ترین آموزشگاه آرایشگری در تهران

رز سرخ با سابقه ترین آموزشگاه آرایشگری در تهران است که کلاس های خود را به صورت تئوری و عملی و با کمک اساتید مجرب و حرفه ای برگزار می کند. تمام دوره ها به صورت کلاس های ۳ تا ۵ نفره برگزار می شود تا به بالا رفتن بازدهی آموزش کمک کند. آموزشگاه رز سرخ با سال ها تجربه در زمینه آموزش، تا کنون هنرجویان زیادی را روانه بازار کار کرده است. اگر شما هم به حرفه آرایشگری علاقه مند هستید، با ما در این مسیر همراه شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان برای شرکت در دوره های آموزشی و راه اندازی کسب و کار، از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی