تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دفاتر شرکت‌های تاکسی اینترنتی در خرم‌آباد پلمب می‌شود!

معاون سازمان حمل و نقل شهرداری خرم‌آباد می‌گوید: دفاتر شرکت‌های تاکسی اینترنتی در این شهر پلمب می‌شود!

کد خبر: ۱۶۶۵۸
۰۹:۴۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد فتحی بیرانوند اظهار کرد: با اینکه چند بار اعلام کرده‌ایم که فعالیت شرکت‌های تاکسی اینترنتی در خرم‌آباد غیرقانونی است اما همچنان این شرکت‌ها به فعالیت ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: بارها گفته‌ایم که برای صدور مجوز فعالیت اقدام کنند اما در این زمینه کار خاصی انجام نداده‌اند.

فتحی بیرانوند یادآور شد: اخیراً اعضای شورای شهر خرم‌آباد مصوب کرده‌اند که جلوی فعالیت این شرکت‌ها گرفته و دفاتر آنها در سطح شهر پلمب شود.

معاون سازمان حمل و نقل شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه هویت رانندگان این شرکت‌ها برای ما مشخص نیست، تصریح کرد: طبق قانون شهرداری‌ها موظفند فعالیت‌های مربوط به حمل و نقل کالا، بار و مسافر در محدوده شهرها را در قالب مؤسسات و شرکت‌های حمل و نقل تعاونی و خصوصی ساماندهی و بر آنها نظارت کنند.

وی افزود: این شرکت‌ها نمی‌خواهند زیرنظر ما فعالیت نکنند و به اصطلاح قانون را دور زده‌اند و خودشان را کسب و کار مجازی می‌دانند اما حوزه حمل و نقل مجازی نیست.

فتحی بیرانوند یادآور شد: سه تا چهار از این شرکت‎ها که اینجا فعالیت دارند حدود 6000 عضو گرفته‌ و با ایجاد اختلال در حوزه حمل و نقل شهری، تقریباً رانندگان تاکسی، مینی‌بوس‌ها و آژانس‌ها را بیکار کرده‌اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی